L-8 Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Flere? Er det vanlig? Ellers i måneden er det liksom litt "dødt" men dagene før EL er jeg virkelig klar? Hvorfor? Veldig upraktisk :-P
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Gjett om!!! Me too!!!!!!!!!!! Tror det er veldig vanlig, bare at det ikke snakkes så mye om. Det er bare kroppen som sier fra at den vil lage barn Jeg synes det er veldig upraktisk også, men bare fordi det ikke er en mann i livet mitt nå. Men når jeg er i et forhold så er det jo ganske praktisk - spesielt når man ønsker seg barn
L-8 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2012 Hehe, godt å se det er flere! Og sikkert fint at kroppen funker som det skal, men det passer IKKE med en til nå, og er svært lite glad i kondomer. Så det er jo noe dritt sånn sett da ;-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Definitivt! Jeg våkner faktisk også ofte av at jeg får orgasme i søvne i tiden rundt eggløsning. Det er nok garantert en biologisk årsak til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå