Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Savner å ha noen å snakke med. Gå tur med. le med. jeg bor på Kolbotn, men tror ikke at det er mange herfra som er på denne siden :-( og de som er her, har allerede mange venner og vil ikke ha flere.... Trist å føle seg så ensom :-(
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Får jo ikke akkurat lyst til å bli kjent med deg etter dette innlegget vertfall;)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Hei, Hi. Slett denne tråden og skriv en ny hvor du forteller hvor du bor og ønsker nye venner til å finne på ting med. Det er garantert andre der du bor som ønsker seg venner. Jeg synes #2 kom med en dum kommentar, men hun har et poeng - det virker litt som om du har gitt opp og er negativ. Slik jeg leser deg så er du egentlig ute etter å prøve å forandre livet ditt til noe positivt. Så se om du kan skrive alt på nytt, da gir du et mye mer positivt inntrykk Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Får jo ikke akkurat lyst til å bli kjent med deg etter dette innlegget vertfall;) Så dumt svar... Du kan gå til åpen barnehage, babysvømming, barselgruppe... Ser at det har vært noen treff på Kolbotn og i Oslo, kanskje det blir flere :-)
Gjest Filifjonka Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Du må senke forventningene. Du må ikke gå og lete etter en bestevenninne, da virker du desperat og klengete, og da vil folk rygge unna deg. Let etter bekjente som du kan drikke kaffe med mens barna deres leker. Min bestevenninne er mor til en venn av et av mine barn. Vårt vennskap startet med at mitt barn ville ha besøk av hennes barn, så jeg sendte henne en sms. Så drakk vi kaffe mens barna lekte. Noe senere ble vi, barnet mitt og jeg, invitert til dem. Etterhvert ble vi bedre kjent, og nå er vi gode venner og kan snakke om alt, passe hverandres barn om det trengs og le og gråte sammen. Men du må innse at det kommer til å ta tid, og du må jobbe for det. Og du vil ikke få en bestevenninne "over natta", så sats på bekjentskap først.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Hvor gammel er du og hvor store barn har du? Det er jo gjerne litt vesentlig for å se om man har noe til felles.. jeg har en sønn på 10,jeg kan gjerne ha veninner med barn på andre aldre, men ser at det da blir vanskeligere å finne på noe da junior ikke syns det er noe morro å ha besøk/dra på besøk/ finne på noe med de jeg alt har av veninner med små unger..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Takk for alle svarene. Jeg er 27 år og har en sønn på 3 år.
Connie86 Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Kanskje du kunne skrevet et litt mer positivt innlegg og fortalt litt om deg selv, og hørt om det var noen som var interesserte i å bli kjent:) Jeg er forresten 26 år og bor i Ski, venter mitt første barn i Januar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå