☆☆☆ Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 ..når man for det meste surfer på mobil. Jeg trykker i vei, og ender opp med å like de tåpeligste innlegg helt ufrivillig innimellom, for ikke å snakke ut at jeg ender opp med å sjekke profilene til folk når jeg egentlig prøver å klikke på trådene de har svart på. Jeg er inne på profilen til Anonym bruker flere ganger daglig, må si det er en kjedelig profil.. Flere som må til å investere i nye, slanke fingre?
Gjest Ziva Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 10 kg minus og ikke et gram av de har forsvunnet fra fingrene. Men jeg har til gjengjeld fått skrukkepupper.
☆☆☆ Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2012 Forresten så er jeg meget innbringende for dib hvis de får betalt per klikk på reklamene...
Gjest amandine Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 å ...og så jeg som trodde at noen endelig fant meg så interessant at de hadde sjekket profilen min.. Skuff på skuff i livets kommode nok en gang. Ja ja.
☆☆☆ Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2012 å ...og så jeg som trodde at noen endelig fant meg så interessant at de hadde sjekket profilen min.. Skuff på skuff i livets kommode nok en gang. Ja ja. Og der sjekket jeg profilen din av nysgjerrighet. Ikke mye info der
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 10 kg minus og ikke et gram av de har forsvunnet fra fingrene. Men jeg har til gjengjeld fått skrukkepupper. Hvordan kommer skrukkepuppene til nytte når du skal taste på mobilen? *rare bilder i hodet*
Gjest Ziva Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 10 kg minus og ikke et gram av de har forsvunnet fra fingrene. Men jeg har til gjengjeld fått skrukkepupper. Hvordan kommer skrukkepuppene til nytte når du skal taste på mobilen? *rare bilder i hodet* Var vel heller det at vekta har forsvunnet fra puppene og ikke pølsefingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå