Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Jenta mi leker mest med broren sine leker som hun er for liten for og ikke forstår seg på (Star Wars osv). Skal kjøpe leker til henne til bursdagen, men aner ikke hva som vil fenge henne.
2 hjertegull :) Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Min jente er nå 4 år, men leker hun har lekt med en stund er duplo-lego, dukker med div tilbehør som vogn, klær, flasker osv.. Kjøpte henne et lite telt da hun var to, det tar litt plass, men hun har elsket det fra dag 1.. Nå liker hun å leke butikk, og doktor, og er mer opptatt av rollelek..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Dukker med div tilbehør Kjøkken Puslespill Plastelina Trampoline Lekestue
Mamma_til_2 Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 puslespill duplo malerskrin teinesaker my little ponny/ el billigere little ponny (stor hit her) barbie dukker alt med prinsesser på
It's all about me Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Min på snart 4 elsker: Barbie, Barbie, Barbie. Kle på, kle av, kle på, kle av.....og slik går dagen. Alt mulig utstyr og ting til er uuuuutrolig stas. Men også: Lego Playmobil Zoobles My Little Pony Littles Pet Shop Puslespill (aller helst med prinsessemotiv ) Perling (de små fra Hamas) Magneter Koppesett
Gjest yrild Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Bestevenninna til sønnen vår elsker å leke butikk, så alle mulige ting man kan ha i en butikk og så en hylle til å ha det i med et lite bord foran som disk?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Min elsker dukketrilla si - altså ikke dukkevogn, men en sånn trille :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå