Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Tok en HCG-test i dag tidlig.....og det kom en svaaaak svak strek nr 2. Det er jo enda noen dager til ikm som er 7 juni....så er veldig spent på om det stemmer....kiler litt i magen, men begynner ikke feiringen før jeg har en ordentlig positiv test. I tillegg mistet jeg i uke 5+3 forrige gang, så her må jeg nok bli 8-10 uker før jeg kommer til å virkelig tro at jeg er gravid
tyr82 Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Jeg ser den svake streken! Så spennende! Gratulerer og jeg håper den blir sterkere i dagene som kommer!
gravid me nr 8 :-) Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 ser streken jeg også,krysser fingre for deg tok selv en cb på fredag å fikk svak positiv me en gang men,d er jo veldig tidlig så tør ikke å juble enda. skal ta en ny test i morra tidlig! Mista farmor i dag også så hadde trengt noen goe nyheter nå.
Nikamo Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Synes ikke den var så svak heller jeg da! Grattis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå