Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig småspist gutt som blir 6 år til sommeren. Kan noen fortelle meg hva deres 5-6 årige gutter veier? Gjerne skriv høyde også. Min veier 20 kg og er 116 cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 6,5 er også småspist, men spiser veldig variert. Han er også veldig aktiv. Er 118 cm og veier 16-17 kg, så han er både liten og slank. Ikke mager, men lite underhudsfett (markerte muskler).

Skrevet

Takk for svar. :) Gutten min er også svært aktiv. Ser ikke ut som han får i seg for lite næring. Han er mer over bakken enn på den :)

Skrevet

Jeg har en gutt med ADHD som er akkurat blitt 8 år. han veier 22 kg og 123 cm høy. han er veldig tynn og barkerte muskler, men nå er han stort sett meget aktiv HELE dagen =)

Skrevet

Sønnen vår ble seks i april. Han er 28 kilo og 134 høy.

Skrevet

Min gutt på drøyt 5 år er 108 cm, og 14,5 kg :-) liten og tynn, men frisk og fin allikevel. Meget småspist er han, men regner med han får i seg det han trenger.

Skrevet

Snart 6,5 og 130cm og 29kg sånn ca:-)

Skrevet

Jeg har en gutt som ble fem i mars. Han er 107cm og 16 kg.. Har alltid vært småspist, noe som har ført til at jeg har bekymret meg for om han får i seg nok. Men når en ser hvor aktiv han er, så er det i grunnen ikke noe grunn til bekymring. Han er en frisk og rask og smart gutt, så jeg har jo ikke noe grunn til bekymring overhode! =)

Skrevet

Gutten min er 6år og 119cm ,og veier 22.5kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...