Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Hei. Nå skal jeg krampaktig slanke meg for jeg skal i bryllup til sommeren og skal attpåtil være forlover. Jeg veier ca 69 kg, men vil ned til 63-64. Bryllupet skal stå i begynnelsen av juli. Er det noen som kan anbefale meg en slanke shake? Har smakt nutrilett for noen år siden, men det smakte som papp.....
Major HotLips Houlihan Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Har ikke smakt selv, men det er mange som bruker Herbalife og syns den er bra. Forøvrig så tror jeg alle slankeprodukter smaker papp
ullpledd Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Noka sin er ikke så ille når du blir vant med den. Gått på den et par uker og den går overraskende greit ned enda:) men skal sies at jeg ikke bare lever på shake, spiser noen vanlig måltider ila dagen også.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Herbalife smaker ikke så ille.. Men for meg funket det ikke å bruke den, etter 2 uker med shake og et måltid bare, så mistet jeg all matlyst, alt av fastføde kom i retur :-S Så jeg måtte droppe det hvertfall. Men alle andre jeg kjenner som bruker det, de stortrives og kommer seg ned i vekt
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har brukt noka før og bruker det nå igjen en kort periode før sommerferien. Synes den funker helt fint og at det er en grei måte å slanke seg noen kilo på. Men en må jo stabiliseres etter endt kur ellers går du opp igjen antageligvis alt og kanskje mer.
Hybelkanina Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Hender jeg tar noen sånne krampetak selv med pulver, og da er det kun Noka som er mulig å leve med. Har prøvd det meste, men Noka er definitivt den som smaker best og har den beste konsistensen. Kan faktisk minne litt om milkshake, og det er vel det som er meningen. Sjokolade og vanilje er mine favoritter, gjerne blandet 50 / 50. Cambridge smaker forsåvidt også helt ok, men i likhet med Nutrilett og Herbalife blir det bare en tynn suppe når du blander den.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 jeg vil heller anbefale deg å prøde denne dietten http://fitnessblogge...f-ekstremdiett/ har gått på den siden tirsdag, og jeg kan allerede se noe resultater!! Og det er så gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå