Gå til innhold

Svigermor dropper dåpen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..fordi hun ikke har penger til nye klær. Og så skal alle syns sååå synd på henne. Jeg syns det er helt på trynet. Dåpen kommer ikke som en bombe...det har jo vært planlagt i månedsvis. Hun røyker for 4000 pr måned...hva med å sette vekk litt penger til klær da. Er det jeg som er urimelig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er du ikke urimelig. Svigermor virker helt fjern.

Men noen mennesker er bare sånn, dessverre. Da må man nesten bare "godta" det, og drite i det. Hennes tap.

Skrevet

Herreguuud... kunne bare trappe litt ned i det minste så hadde hun hatt mer enn nok penger til klær! Elendig unnskyldning...

Skrevet

Kan hun ikke bruke noen gamle klær da?

Helt ærlig, her tror jeg det ligger noe annet bak, og så har hun laget seg en unnskyldning son hun nesten tror på selv, og så sørger hunnfor å si det til alle, for på en måte å skjule den egentlige grunnen.

Jeg syns litt synd på henne, jeg da,

Skrevet

Det særeste i mine øyne er at klesmangel skal være en grunn. Regner med hun ikke går naken til vanlig. Om man steller seg og stiller i det man har er det ingen skam i det. Regner med at det er familie og venner som utgjør gjestelista...

Skrevet

Jeg hadde gitt blaffen i henne. Ikke gi henne så mye oppmerksomhet rundt dette. Enten kommer hun, eller så blir hun hjemme. Uansett det blir hennes tap

Skrevet

Huff så trist. min mamma fant ut for noen år tilbake at hennes egen mor ikke var i dåpen hennes. dette var også pga en kjole. det var noe som at tanten til mamma hadde ny dyr kjole å det hadde ikke ho råd til, å dermed droppet hun dåpen til sin egen datter. noen er mer opptatt å vise seg perfekt utad en å sette pris på det man faktisk har. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...