2_små_og_flere_grå Skrevet 3. juni 2012 #26 Skrevet 3. juni 2012 Jeg er innflytter til Drammen, 27 år, mann og barnehagebarn. Send gjerne en pm PM sendt
2_små_og_flere_grå Skrevet 3. juni 2012 #27 Skrevet 3. juni 2012 Nå er vi oppe i 9 medlemmer i gruppa, kjempeflott! Ser at flere har greid å søke opp gruppen nå, så om dere har prøvd før, men ikke fått det til, så søk igjen.. Buskerud-jentene. Håper flere slenger seg på, så kanskje det blir noen treff og flere vennskap
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 3. juni 2012 #28 Skrevet 3. juni 2012 Finner ikke jeg.. Er forresten fra hønefoss :-) hvor er du fra?
2_små_og_flere_grå Skrevet 3. juni 2012 #29 Skrevet 3. juni 2012 Finner ikke jeg.. Er forresten fra hønefoss :-) hvor er du fra? Fikk ikke til å sende deg PM.. kan du prøve å sende til meg? Hvis du skriver navnet ditt eller mailadresse, så kan jeg prøve å lete deg opp på fb
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 3. juni 2012 #30 Skrevet 3. juni 2012 Klarer ikke sende til deg heller... Hehe ;-) teknisk har jeg aldri vært!
2_små_og_flere_grå Skrevet 3. juni 2012 #31 Skrevet 3. juni 2012 Klarer ikke sende til deg heller... Hehe ;-) teknisk har jeg aldri vært! hmm.. skal gjøre for noe da tro, hehe.. Jeg tror det kanskje kan være pga mellomrom i nicket (?) men har ikke snøring.. skal teste en ting, så får vi se
Nullstress;) Skrevet 3. juni 2012 #32 Skrevet 3. juni 2012 Hei Hr prøvd å finne gruppen på facebook og å sende med pm, men får ikke til noe av det... :/ Kanskje du kan sende meg en pm??
2_små_og_flere_grå Skrevet 3. juni 2012 #33 Skrevet 3. juni 2012 prins07 og spire i magen <3 : du har ikke en litt anonym mailadresse eller noe som du kan legge ut her, så kan jeg heller sende deg en mail?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå