Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Vet det har vært mange vennskapstråder her inne før, men jeg har aldri hatt hellet med meg, så derfor så tenkte jeg å spørre en gang til.. Noen her inne som er fra Drammen, Modum, Hønefoss eller i nærheten av de plassene som kunne tenkt seg en venninne? Jeg har noen venninner som jeg treffer sjeldent og savner en bestevenninne som jeg kan skravle litt med og treffe en kveld inn i mellom, evnt finne på noe sammen med barna Er snart 27, gift og har to barn.. Alder og interesser har lite å si for min del, så lenge det er noen man kan prate med om det meste, som man kan stole på og som har humor
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Bor ikke i området men støtter initiativet Hvis det ikke er for seint ville jeg satt inn "jenter i Buskerud" i overskriften, da får du flere lesere!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Takk for tipset! Er ikke veldig flink til dette, hehe.. men da tror jeg jaggu jeg skal være så frekk at jeg lager en ny tråd, med ny overskrift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå