Gå til innhold

noen som har vært på julemarked i wien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, litt utenom sesong men ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men har ei venninne som var for ca 2-3 år siden. Hun og mannen. Var visst helt fantastisk, og jeg har planlagt å reise selv hvert år siden, men kommer meg aldri avgårde før jul i julekaoset. I år kan jeg visst bare glemme det, for det kommer baby til jul istedet ;)

Skrevet

Du MÅ dra pÅ julemarked i Wien! Drikke glühwein, handle herlig julepynt, komme i julestemning..sukk, det finnes ikke mer fantastisk!! Enten om det er i Wien eller byer i Tyskland hvor du kan oppleve samme herlige, fantastiske stemningen...(helst sør-Tyskland).

Skrevet

Ah.. har ikke vært selv, men hører lovord i hytt og pine fra slektninger som har vært der. Høres formidabelt ut!

DRA! :-D

Skrevet

ja jeg vurderer det veldig sterkt ;-) tenkte evn på en langweekend for meg å min datter rundt 7,desember. har hatt lyst i mange år men nå SKAL jeg!

Skrevet

ja jeg vurderer det veldig sterkt ;-) tenkte evn på en langweekend for meg å min datter rundt 7,desember. har hatt lyst i mange år men nå SKAL jeg!

Skrevet

Jeg har hørt mye positivt om dette og Vil dra selv. Hvordan har dere som har vært der reist dit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...