Gå til innhold

Har vannet ditt gått på en offentlig plass?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET lurer jeg også på, er så redd for at det skal skje :P

Skrevet

Det er en sånn ting som man ser på film, men ingen jeg kjenner har opplevd dette. Det kan ikke være veldig vanlig.

Skrevet

Det er en sånn ting som man ser på film, men ingen jeg kjenner har opplevd dette. Det kan ikke være veldig vanlig.

Skrevet

Kjenner heller ingen som har opplevd det. Alle var hjemme da vannet gikk.

Men det hadde kanskje vært litt moro å høre en historie da :)

Skrevet

Min søster ankom føden med rier, men de var ikke hyppige eller sterke nok til at hun fikk komme inn, og de ba henne og mannen vente å se hvordan riene utartet seg. Det gikk en stund uten at det skjedde noe, og siden de allerede var i byen bestemte de seg for å dra på kino siden det fortsatt bare var ubehag/småsmerter.

De rakk heldigvis ikke å kjøpe billetter før vannet gikk rett utenfor kinoen - en folksom sommerdag i Bergen. Slik hun beskrev det var det et skikkelig splæsj, siden hun attpåtil gikk i kjole.

Men det er også eneste jeg vet om som har opplevd det i det offentlige :P

Skrevet

Joda, var ute på fortauet. Men det er jo ikke som på film. Det splæsjer ikke. Kjente at noe brast på en måte, og så kjentes det som om jeg tipset litt på meg, men kunne ikke knipe igjen. Litt sildring, stoppet når jeg sto stille. Så kom det litt da jeg gikk osv. Gikk hjem, ingen hadde sett det selv om buksa var våt. Hadde litt lang genser. Tok på meg bind og ringte føden. Tok flere timer før veene startet, og enda flere timer etter det.

Andre gang gikk vannet mitt på natta da jeg veltet meg tilbake i senga etter dobesøk. Da startet veene med det samme, og 3 timer ett var gutten ute.

Skrevet

har hørt om en som var på vei til bilen på tur på føden da vannet gikk, men det sildret bare sakte, ikke noe splæsj eller noe dramatikk, som mange over sier det skjer seldent!

Skrevet

På sommerfest hørte plutselig de som satt nærmest et "knepp", så vann som rant. Stakkars syns litt synd på henne, satt der igjennomblaut med mange rundt seg. ikke svarte mannen heller på telefon så ble litt mye oppmerksomhet på henne den kvelden :-) hun smiler godt av det i dag:-)

Skrevet

Jeg satt på bussen på vei til en venninne, men byttet buss slik at jeg kom meg til SUS. Jordmor lo godt da hun hørte jeg hadde tatt bussen dit.

Skrevet

Jeg satt på bussen på vei til en venninne, men byttet buss slik at jeg kom meg til SUS. Jordmor lo godt da hun hørte jeg hadde tatt bussen dit.

Har også en venninne som tok bussen til føden :P

Skrevet

Nei, og jeg er veldig glad for at det ikke har skjedd! Første gangen gikk vannet bare litt og litt, men andre gangen fosset det virkelig ut! Rakk heldigvis såvidt å rulle meg ut av senga før det braket løs!

Skrevet

På legekontoret! Det hadde allerede kommet i små doser, men da tok det seg skikkelig opp! Måtte knipe det jeg hadde og løpe på do. Helsesekretæren kom etter med "damebleier" :)

Skrevet

var veldig nærme på det=) 17.Mai feiring i byen=) var med på feiringen, når jeg dro hjem på kvelden, gikk vannet :)

Skrevet

Jeg satt ved siden av ei på et bryllup en gang - plutselig reiste hun seg brått opp og stolen var våt :P Hun ble rimelig flau, stakkar!

Skrevet

Når moren min skulle ha storesøsteren min gikk vannet i matbutikken. Butikkeieren insisterte på å følge og bære posene hennes hjem :)

Skrevet

Joda, det skjer hos noen av oss. Vannet mitt gikk da jeg var hos gullsmeden, å min kommentar var nettopp: " hjelp, dette skjer jo bare på film"! :) Lillejenta fikk tilsendt et hjerte-smykke i hvitt gull fra dem etter fødselen! <3

Skrevet

Mitt rant litt og litt etter at jeg hadde lagt meg etter do besøk midt på natten. Men min kjære søster derimot - hun hadde akkurat ankommet England for en shoppingweekend. De satt på kafé på et av europas største kjøpesenter da vannet hennes gikk, en mnd før termin. Hun var kjeeeeeempe flau, men jeg tror mamma var hakket mer stresset som måtte finne informasjonen i et enormt senter! :)

Skrevet

Vannet gikk når jeg var på ett kjøpesenter. Meg og mamma kjedet oss den dagen jeg hadde termin, og siden jeg ikke kjente noen forandring siden igår tok vi oss en bytur. Den ene butikken tok ikke kort så da måtte jeg finne en minibank, rett før jeg kom til minibanken som var ute med isglatteveier gikk vannet. Så turen gikk til nermeste do, før jeg tok ut pengene og returnerte til mamma i butikken. Hun var litt bekjymret siden jeg brukte så lang tid, men skjønte fort hva som hadde skjedd.

Skal si dama i kasse sperret opp øyne når hun fikk med seg at vannet mitt hadde gått.

Skrevet

Heldigvis ikke på offentlig plass, men det gikk med et "splash" begge gangene - første gangen helt uten forvarsel (bare et "knepp" sekunder før).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...