Gå til innhold

Hvilken stilling ble dere gravid i ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ikke gravid, har prøvd i 5 år, og 1 neg prøverørsforsøk, så er temmelig desp, prøver alt som kan gå.

(fosterforeldre/adopsjon er utelukket for sambo)

men her er mine spm :

1) Hvilken stilling hadde dere mest på den tiden du ble gravid/evt vet du hvilken du ble gravid?

2) Lå du lenge i ro etterpå? Lå han lenge før han trakk seg ut?

Evt hvis han trakk seg ut, lå du i ro, uten at det rant noe ut?

3) Noen som ligger en hel natt med spermen inni seg? Jeg ligger kanskje 2-20minutter på siden etterpå, slik at ikke noe renner ut, men kanskje man skal ligge lenger, eller en annen måte?

4) Hvor ofte hadde dere sex? Flere ganger om dagen? Kun EL dagen, 1 gang om dagen?

Hvis det er flere ting dere kommer på som handler om befruktning, så bare legg til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. mann: husker/vet ikke stilling. Hadde ofte sex :)

2. mann: første runde siden fødsel. I badekaret (jeg øverst)

3. mann: husker ikke

4. mann: stående bakfra, ikke så hyppig sex

Har aldri ligget etterpå, men har heller aldri slitt med å bli gravid.

Håper det ordner seg for deg snart! Lykke til :)

Skrevet

1. mann: husker/vet ikke stilling. Hadde ofte sex :)

2. mann: første runde siden fødsel. I badekaret (jeg øverst)

3. mann: husker ikke

4. mann: stående bakfra, ikke så hyppig sex

Har aldri ligget etterpå, men har heller aldri slitt med å bli gravid.

Håper det ordner seg for deg snart! Lykke til :)

Og altså; har fire gutter med samme mann, ikke med fire menn (som det kan se ut som her ;))

Skrevet

Det aner jeg ikke, siden vi har sex ganske ofte. Jeg vet jo da ikek hvilke av de gangene jeg ble gravid. ;)

Skrevet

Ikke det du spør om, men har dere vurdert egg og/eller sæddonasjon?

Det er et fint alternativ for mange ;-)

Skrevet

Vi hadde sex ca annenhver dag, avsluttet vel ofte med meg på toppen.

Et par minutter før han trakk seg ut. Hadde som oftest sex på kvelden, og da la jeg meg bare på et håndkle og sovna med alt inni meg. På dagtid dusja jeg etter ti minutter med kos:-)

Er gravid med tredjemann nå, pluss en sa, så fire graviditeter. En gang gravid på ppiller, to ganger på første forsøk, og sistemann tok to mnd:-)

Skrevet

Enten skjer det på vanlig måte, ellers skjer det ikke. Vi vet om alternativene, men det er ikke noe alternativ for oss, vi prøver litt til på vanlig måte, ellers blir det er liv uten egne barn, og satser på å oppleve andre fine opplevelser i livet.

HI

Skrevet

Misjonær, lå et kvarters tid etterpå, han trakk seg ut med en gang, sex ca annenhver dag.

Masse lykke til!!! :-)

Skrevet

Dette er det jeg har lest meg til om å lage barn:

1.Sex annenhver dag, men "time" det slik at du har sex samme dag som du har eggløsning.

2.Bakfra skal være den beste stillingen.

3. Ligg med bena høyt i ca 30min etterpå...

Skrevet

Jeg var full, han var full, gikk litt vilt for seg og vi sovnet etterpå... Så sov nok med sæden inni meg... og vips en bolle i ovnen

Skrevet

Jeg var full, han var full, gikk litt vilt for seg og vi sovnet etterpå... Så sov nok med sæden inni meg... og vips en bolle i ovnen

Hahaha- det der har nok skjedd med ganske mange flere enn deg! ;)

Skrevet

jeg er ikke gravid, har prøvd i 5 år, og 1 neg prøverørsforsøk, så er temmelig desp, prøver alt som kan gå.

(fosterforeldre/adopsjon er utelukket for sambo)

men her er mine spm :

1) Hvilken stilling hadde dere mest på den tiden du ble gravid/evt vet du hvilken du ble gravid?

2) Lå du lenge i ro etterpå? Lå han lenge før han trakk seg ut?

Evt hvis han trakk seg ut, lå du i ro, uten at det rant noe ut?

3) Noen som ligger en hel natt med spermen inni seg? Jeg ligger kanskje 2-20minutter på siden etterpå, slik at ikke noe renner ut, men kanskje man skal ligge lenger, eller en annen måte?

4) Hvor ofte hadde dere sex? Flere ganger om dagen? Kun EL dagen, 1 gang om dagen?

Hvis det er flere ting dere kommer på som handler om befruktning, så bare legg til smile.png

1. Misjonæren

2. Han trakk seg ut med en gang, men jeg ble liggende med rumpa oppå en pute i 20 minutter

3. Sovnet med sæd inni meg

4. To-tre ganger rundt el

Første gang ble jeg gravid andre måneden vi prøvde, andre gang var det klaff første måned. Gjorde det omtrent på samme måte begge gangene, med unntak av det med å ligge oppå en pute.. Det gjorde jeg kun første gangen (da det ikke klaffet på første forsøk)

.

Skrevet

Hahaha- det der har nok skjedd med ganske mange flere enn deg! ;)

Regner med at vi er mange ;)

*kremt* fylla har skylda (si vi hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...