kommer nr3? Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 der man skal fylle ut inntekten pr mnd forstår jeg det slik at det er gjennomsnittet av de siste ti mnd... men for en mnd siden gikk jeg ganske mye opp i lønn,og det er vel ikke riktig da at de andre ni mnd skal trekke ned det jeg får utbetalt...?? jeg har vel krav på å følge lønnstigning etc selv om jeg er i perm?
Håpet ble virkelighet! Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 For spørsmål ang foreldrepermisjon anbefaler jeg på det varmeste sidene til nav på facebook (om man selv el partner har profil) Man får fortløpende svar på sine spørsmål av eksperter på området, Her er link: http://www.facebook.com/navforeldrepenger Tror du skal beholde din nåværende lønn ja, etter lønnsøkning, det gjorde hvertfall jeg, men da jeg jobber i kommunen fikk jeg lønn av arbeidsgiver som fikk etterbetalt av Nav og da er det muligens anderledes!?
kommer nr3? Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2012 takk! får legge inn innlegget der så får jeg sikkert konkret svar!
Aleteia Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Har du fast månedslønn er det den nåværende lønna du fører. Gjennomsnittsberegninger gjelder først og fremst de som har varierende inntekt.
kommer nr3? Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2012 har ikke fastlønn,men inntekten varierer ikke voldsomt,har mine faste timer i mnd,og av og til noen ekstra.....så da kan jeg trygt skrive inn feks den lønnen jeg fikk forrige mnd,den var veldig riktig ift antall timer jeg har i mnd?
Malin*lykkelig* Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har timelønn og jeg førte opp gjennomsnittet, men arbeidsgiver fikk brev i posten fra NAV hvor hun måtte sende inn lønnslippene mine for de siste ti månedene.
kommer nr3? Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2012 oki,men Malin lykkelig det vill ejeg også gjort hvis ikke denne lønnsøkningen hadde kommet,men siden den kom har jeg bare fått lønn to ganger så det blir jo egentlig ikke riktig med noe gjennomsnitt da ?! huff,for ett styr det skal være med disse papirene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå