Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Finner det ikke....ligger ikke i lommeboka. Brukte det senest igår, og kan ikke huske å ha lagt det noen annen plass...... :/
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Det er ikke lett å "se" over internett når jeg ikke vet hvor du befinner deg, men nå har jeg prøvd å få inn noe - om det kan linkes til deg vet jeg ikke. Har du VISAkort med et litt større blått felt? Det er det jeg "får inn". Jeg ser en sprekk, eller en glippe. To flater som kan linkes til hverandre (eksempel to bøker/ bok mot bord - men ikke klær i klesskapet, for eksempel) Det er lyst der, selv om selve kortet er dekket. Og det er en plass som "brukes" ofte - altså ikke innerst i kjellerboden eller lignende. Vet ikke om du kan få noe ut av dette, men jeg klarer ikke å være mer presis, om det er ditt tilfelle dette gjelder. Håper du finner det!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Dessverre, jeg "ser" at du har mistet det ned i do og spylt ned. Bare å ringe banken og bestille nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå