Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Nå har vi vært sammen i 7 år og hatt det bra i 2 av dem. Vi har ikke vært intime på over 4 år.. Han legger all skyld på meg, og mener selv han er perfekt. Jeg flyttet til hans sted når vi fikk barn, men om vi skulle gått hvert til vårt, så ønsker jeg ikke å bo her. Han truer meg med å ta fra meg ungen vår om jeg flytter. Og sier han skal lage et helvete osv.. Dette har gjort at jeg har gruet meg til å gå. Men nå begynner jeg å drite i truslene hans. Jeg vil bare ut av dette følelsesløse bedritne hølet jeg har fallt ned i! Men kan jeg rett og slett bare flytte? Jeg har vært til mekling (som han ikke møtte opp til), og den er gyldig 1 mnd til. Men kan jeg bare reise? Si at nå gidder jeg ikke mere? Eneste måten jeg kunne blitt i dette forholdet en stund til, var om jeg hadde en elsker som kunne gitt meg det jeg ikke får her. Men jeg ville nok endt opp forelsket og enda mer ulykkelig uansett. Dessuten er et åpent forhold nedstemt her. Hva ville du gjort?
Gjest yrild Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Hvis han ikke vil snakke om ting, ikke vil gå i terapi, ikke møter på mekling, så ville jeg gått, men... jeg vet ikke om jeg ville flyttet langt. Det er viktig for barna med to foreldre. En som truer om å ta fra deg ungen er vel knapt verdt å ta vare på spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Eh, jeg hadde reist. Og det skal jeg også faktisk, min også truer med alt mulig, men det gir jeg faen i. Nå er det nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå