Gå til innhold

Er det noen trygdesvindlere her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan man jo være anonym så jeg er nysgjerrig på om det er noen som mottar stønader de ikke har krav på og hva som er begrunnelsen for at dere velger å gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg som en etter å ha lest diverse tråder her inne.

... Får likevel penger fra NAV som jeg har krav på, og de vet jo selvfølgelig hele situasjoner, om jeg er på ferie osv. Skulle ikke forundret meg at jeg hadde blitt "meldt" om jeg hadde enkelte dibdamer i vennegjengen eller på andre siden av hekken...

Tror nok ingen her vil innrømme at de er "svindlere" heller, selv om man kan trykke på anonymknappen... Det er jo en kriminell handling, og moderator her har jo både mail og id.

Skrevet

Nei! Men kan godt hende noen tror jeg er en. Driver med kjøp og salg i småskala og tjener ikke noe på det og alt er avklart med NAV. Det er jo bedre å gjøre noe enn å bare sitte hjemme hele dagen. Mottar AAP og skulle virkelig ønske jeg istedet var frisk nok til å jobbe.

Skrevet

Nei, jeg er ingen trygdesvindler, men jeg har blitt meldt til NAV fordi noen (dvs. naboene) trodde at jeg svindlet. NAV kom på besøk, sjekket litt, fikk seg en kopp kaffe og en god latter :)

Skrevet

Nei! Men kan godt hende noen tror jeg er en. Driver med kjøp og salg i småskala og tjener ikke noe på det og alt er avklart med NAV. Det er jo bedre å gjøre noe enn å bare sitte hjemme hele dagen. Mottar AAP og skulle virkelig ønske jeg istedet var frisk nok til å jobbe.

Ja er nok sikkert noen som tror du svindler. Hvis du er frisk nok til å drive med kjøp og salg så kan du jo jobbe. :) Nei gi faan i hva andre mener, de er bare missunelig fordi du kansje tjener 100 kr ekstra.

Skrevet

Ble meldt til Nav fordi jeg mottar avklaringspenger og selger stauder, altså tjener noen få kroner på det og det er hobbyvirksomhet for min del! Men Nav sa jeg bare måtte drite i de folka som måtte legge seg oppi den minste ting! Sikkert noen kunder jeg har fortalt det til ettersom noen lurer på om jeg kun driver salg av stauder og i den forbindelse har spurt om jeg klarer og livnære meg på dette!

Skrevet

Ble meldt til Nav fordi jeg mottar avklaringspenger og selger stauder, altså tjener noen få kroner på det og det er hobbyvirksomhet for min del! Men Nav sa jeg bare måtte drite i de folka som måtte legge seg oppi den minste ting! Sikkert noen kunder jeg har fortalt det til ettersom noen lurer på om jeg kun driver salg av stauder og i den forbindelse har spurt om jeg klarer og livnære meg på dette!

Oi, er det mulig.. Godt mange på NAV har hodet med seg. De sa til meg også at det jeg drev med er IKKE jobb, det er trivselstiltak som et ledd i å bli frisk. Ble så glad da de viste seg å være menneskelige på NAV. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...