Annthe og gutta :) Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Tja, jeg var i ungdomsåra når jeg slutta å bite, men det går jo litt for det samme. Begynte med neglelakk jeg! Da pirka jeg bort negllakken istedenfor å bite, når neglelakken var slitt så tok jeg på ny.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Har ikke lov til å bruke neglelakk på jobb, heller ikke go`negl:(
Voilà Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Finnes neglelakk som smaker som gift (har jeg hørt - jeg vet virkelig ikke hvordan gift smaker) Tror det eegentlig ikke er lakk, men mer som en... Neglebalsam?
Gjest Miryks Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Har ikke lov til å bruke neglelakk på jobb, heller ikke go`negl:( ...kan sjefen se om du har blank neglelakk på deg?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Har ikke lov til å bruke neglelakk på jobb, heller ikke go`negl:( ...kan sjefen se om du har blank neglelakk på deg? Det handler vel ikke så mye om hva sjefen kan se, regner med at vedkommende jobber innen helse, og da er jo reglementet der av hygieniske årsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå