Gå til innhold

Sex


Gjest Thunder Road

Anbefalte innlegg

Gjest AnneS

Hvordan er det med dere andre nygraverte damer? Jeg merker jeg blir litt fraværende under sex etter at jeg fant ut at det bodde noen der nede :P Klarer liksom ikke å koble helt ut og slappe av.. håper det går over når jeg har blitt vant til tanken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen problem foreløpig;) Men føler meg ikke så veldig gravid enda. Vet at søsteren min de siste månedene av graviditeten ikke klarte å ha sex fordi det gjorde vondt, mens andre vil ha sex hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13 uker og totalt mistet lysten, til min manns store fortvilelse..

Men håper den kommer tilbake igjen snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel 4+1 i dag, så har ikke kjent på det så lenge, men har hatt en naturlig blokker på det område etter egget ble satt inn (ivf), siden jeg har tatt ampuller "der oppe" 3 dagner om dagen, så det har liksom vært opptatt... :P

Men tar siste i kveld, så gleder meg ekstra til morgendagen... Hihi... Håper ikke det blir kjipt da, er litt redd for at jeg skal kjenne noe i livmora å så bli redd, for jeg er jo såååå redd for å miste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet interessen, men tror det har mye med stikkingen i livmoren å gjøre. Lite interessert i å bli "dyttet" i et sted som stikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, mannnen ble redd faktisk, var redd han kan gjøre noe med det lille frøet :P men vi får vel ta en runde så vi skjønner at det er trygt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lysten min er nesten helt borte, delvis fordi jeg er trøtt og delvis fordi puppene er ømme, så det er litt ubehagelig å bli tatt på. Så blir sjeldnere enn vanlig. Blir spennende å se om det utvikler seg. Sist jeg var gravid synes sambo det var rart å ha sex når han visste jeg var gravid, og var litt redd for ditten og datten, så da måtte jeg lære han litt opp, hehe. Lurer på hvordan det blir når det synes (bank i bordet for at man får mage!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lite action om dagen. Uten at jeg helt ser hvorfor. Bare gidder ikke, er trøtt, kvalm. Håper det tar seg opp snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten "totalavholda" under svangerskap. Forrige gang hadde vi vel sex tilsammen 3 ganger (og en gang det første året etter fødselen...), og de gangene jeg har mistet tror jeg ikke vi har hatt sex i det hele tatt. Stakkars mannen... Men han er heldigvis snill og tålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...