Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 jeg har kjempetørr hud, så det er viktig at jeg bruker en god fuktighetskrem etter jeg har dusja. helst en fet krem. jeg har en jeg har kjøpt i butikk, men regner med de fra apoteket er best?
Annthe og gutta :) Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Aco miniderm! Helt suveren! Lett å smøre ut, drøy i bruk og holder godt på fuktigheten. Hele familien bruker den, eneste som holder huden til minsten med atopisk eksem i sjakk
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 [quote name=Annthe og gutta ' timestamp='1338652279' post='144282087] Aco miniderm! Helt suveren! Lett å smøre ut, drøy i bruk og holder godt på fuktigheten. Hele familien bruker den, eneste som holder huden til minsten med atopisk eksem i sjakk er den parfymefri? er kremen fet? hi
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Jeg er forelsket i merket avalon organics, de har en fantastisk ansiktskrem (i tillegg til masse andre gode produkter). Kjøpes på iherb.com:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Jeg er forelsket i merket avalon organics, de har en fantastisk ansiktskrem (i tillegg til masse andre gode produkter). Kjøpes på iherb.com:-) titta på den nå, vurderer å bestille den ansiktskremen men jeg burde kanskje unngå den siden den ikke er parfymefri? hi
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Er den ikke? Det skal jo i hvert fall være bare organiske ingredienser... Jeg har i hvert fall ordentlig tørr problemhud / eksem, og reagerer på mye, men ikke på denne:-) Hvis det er første gang du handler på iherb kan du bruke koden HEG254, og få 5 dollar i rabatt!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Vitamin-C-Sun-Aging-Defense-Renewal-Facial-Cream-2-fl-oz-50-ml/4433 Denne mener jeg, skal ikke være parfyme i den:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Er den ikke? Det skal jo i hvert fall være bare organiske ingredienser... Jeg har i hvert fall ordentlig tørr problemhud / eksem, og reagerer på mye, men ikke på denne:-) Hvis det er første gang du handler på iherb kan du bruke koden HEG254, og få 5 dollar i rabatt! jeg er på en annen side; http://www.biggreensmile.no/products/avalon-organics-vitamin-c-fornyende-ansiktskrem/aovitcfacecream.aspx?productid=aovitcfacecream liker best norske sider hi
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Aha, men ser ut til å være akkurat samme kremen i hvert fall, da anbefaler jeg å prøve den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå