Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Dere som har det, er dere fornøyde? Regner med at vi kan begynne med det neste uke siden snuppa veier 8,5 nå
magpie Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 vi har det og er veldig fornøyde. Gutten trives så godt i det! No er det en fryd å kjøre bil det var litt kronglete å montere første gangen, men når vi (les: mannen min) skjønnte hvordan det henger sammen var det ingen sak
Nimas Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Her skal jeg følge med for vi har planlagt innkjøp av samme sete i neste uke
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Her skal jeg følge med for vi har planlagt innkjøp av samme sete i neste uke Du burde kjøpt det igår eller idag. Var 25% på alle bilstoler på Babyshop. Betalte kun 2174 for det :-D
Nimas Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Har ikke babyshop butikk i mitt område dessverre. Greit med god deal da
kamik Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Veldig fornøyd:-) Gutten, snart fire år, et sted mellom 105 og 110 cm og ca 17 kg sitter supert i det. Mye bedre enn han noensinne satt i besafe-setet sitt. Hodet vipper ikke frem når han sovner heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå