Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Noen som har noen gode bøker å anbefale? Ikke krim..
Voilà Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Veronika vil dø Nyydelig bok (ikke så depressiv som den høres ut i det hele tatt - filmen er forresten også bra) Bøkene om Jarle Klepp (Skrevet av Tore Renberg, bl.a Mannen som elsket Ynge)
nerdybirdy Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Det spørs hva du liker. Isabel Allendes bøker synes jeg er bra (varme historier). Marquez sine bøker er kjempefine (litt allende aktige). Ellers er norske klassikere (bjørneboe, mykle o.l), meget gode. Om du liker naturalisme er Amalie Skarms hellemyrsfolket et alternativ. Om du kunne nevnt noen bøker du har lest som du like, hadde det vært lettere å komme med alternativer Utrolig kul tråd! håper mange kommer med bokforslag til bøker jeg ikke har lest før!
Gjest SHOC Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Engelen på det syvende trinn og Ja, så menn. Begge av Frank McCourt
Linerlen og pipipen Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Dagboken eller andre bøker av Nicholas Sparks for lett underholdning. Perfekt ferielesning. Eller wilbur Smith for historiske spenningsromaner. Twilight bøkene om du liker fantasy. Rosamunde Pilcher skriver lune vakre bøker
Valiana Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Geisha - Arthur Golden The Road/Veien - Cormac McCarthy Lykkens Datter og Åndenes Hus - Isabel Allende Eller om du er pÅ jakt etter lett sommerlektyre - det meste til Alexander McCall Smith (anbefaler Damenes detektivbyrÅ/Isabel Dalhousie-serien) Hvis du liker fantasy: Song for Eirabu - Kristine Tofte (heelt fantastisk bok) bøkene til Trudi Canavan :-) God lesning!
Svins&Småsvansene Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Min absolutte favorittserie av typen "lese hver bok til tynnslitt"' er uten tvil Outlander-serien, av forfatteren Diana Gabaldon. En fantastisk blanding av historie (Scotland på 1800-tallet, blandt annet:), romantikk, spenning og en liten dæsj fantasy! Les de les de les de!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå