..... Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Eg lurer på om nokon kan dele sitt beste vasketips for å få kvite innedører og panel reint og fint? Syns det blir så flekkete når eg vaskar.
☆☆☆ Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Vask nedenfra og opp, så slipper man skittrender fra vaskevannet.
Gjest peacock Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Vask nedenfra og opp, så slipper man skittrender fra vaskevannet. Er det ikke omvendt?
☆☆☆ Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Vask nedenfra og opp, så slipper man skittrender fra vaskevannet. Er det ikke omvendt? Merkelig nok nei....
englespire Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 bruker glassrens, da blir det skinnende hvitt og ingen skjolder.
Gjest peacock Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Vask nedenfra og opp, så slipper man skittrender fra vaskevannet. Er det ikke omvendt? Merkelig nok nei.... Oi, det skal jeg prøve! Men grovrengjøring tar du vel andre veien?
..... Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2012 Takk, for tipsa:) Da skal eg prøva glassrens og vaska nedanfra og opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå