Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Er det bare meg som syns det er ekkelt at folk drikker mens de fremdeles har mat i munnen? Samboeren gjør dette, og jeg grøsser...
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Det gjør jeg rett som det er hvis maten er varmere enn jeg trodde.. Da brenner jeg meg ikke så lenge på en måte Alternativet er å spytte ut igjen maten..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Hmm, det har jeg aldri tenkt på; men er enig
mamma'n til 2 :) Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Ja, det er ekkelt. X'n gjør det også... Hilsen meg som svarte i det andre innlegget også
☆☆☆ Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Ja, særlig hvis det resulterer i matrester i glasset...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Mange har problemer med å svelge maten hvis de ikke får skylle den ned med væske. Jeg er ikke blant de, men har hatt en del med dette å gjøre ifb med jobben min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå