Gå til innhold

Inspirert av smatting:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som syns det er ekkelt at folk drikker mens de fremdeles har mat i munnen?

Samboeren gjør dette, og jeg grøsser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg rett som det er hvis maten er varmere enn jeg trodde.. Da brenner jeg meg ikke så lenge på en måte :)

Alternativet er å spytte ut igjen maten..

Skrevet

Hmm, det har jeg aldri tenkt på; men er enig :P

Skrevet

Jo, det er ekkelt.

Skrevet

Ja, det er ekkelt. X'n gjør det også... Hilsen meg som svarte i det andre innlegget også :P

Skrevet

Ja, særlig hvis det resulterer i matrester i glasset...

Skrevet

Mange har problemer med å svelge maten hvis de ikke får skylle den ned med væske. Jeg er ikke blant de, men har hatt en del med dette å gjøre ifb med jobben min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...