Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Går dette an mon tro? Vet jo at epidural ikke hjelper mot smertene under utdrivningen, og at pudendalblokaden ikke hjelper i åpningsfasen. Så det å først få epidural under åpningsfasen og så punendal på slutten må jo være ypperlig, men har aldri hørt om noen som har fått dette, har du? (ja jeg er en pyse når det kommer til smerter og gruer meg veldig til fødsel
uanonym Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Jeg spurte under min fødsel. men fikk "bare" epidural, vet ikke hvorfor. Men det gikk ganske greit uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå