Gå til innhold

trenger litt hjelp til utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet om det for en stund til bake, men trenger litt mer hjelp. Skal holde utdrikkingslag for mamman min som er i midten av 40 årene. Hun ønsker ikke noe full baluba. Så planen er å dra til Oslo, hvor vi shopper. tar spa og spiser en bedre middag.

Selv om hun ikke ønsker noe baluba, så er det jo et utdrikkingslag og jeg ønsker å gjøre litt småsprell uten å drite henne fullstendig ut. Det jeg vurderer er å la hene være karikatur tegner, og "tjene" litt penger til spabehandling (ta 5 kr tegningen eller noe) og feste seigmenn på henne, hvor hun må kvitte seg med alle ved at andre må spise de av henne. Hva ville dere syntes om dette? Og kom gjerne med andre forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville følt meg veldig ille til mote om jeg måtte tegne andre mennesker på gata og om de måtte spise seigmenn av meg. Det ville vært helt forferdelig rett og slett. Moren din ønsker jo ikke noe baluba, og dette er absolutt noe jeg vil kalle baluba.

Hun er jo en voksen dame på 40 år, hva med å ta henne med ut på en god middag, spa, eller hva med en photoshoot med make up artist og fine klær sånn at hun får noen fine bilder av seg selv (som hun også kan gi i morgengave til sin kommende mann) når hun fortsatt er "ungdom"?

Skrevet

Må si meg enig med jordbærsjokolade.

Jeg hadde ikke satt pris på å måtte tegne folk på Karl Johan eller vært matfat for fremmede. Jeg hadde nok bare dratt hjem om mine nærmeste hadde funnet på sånne pek.

Champagnepicknik i en fin park(eller på en av øyene i Oslofjorden) om været tilater det, en bedre middag, spa, vinsmaking, sjokoladekurs, foto +++

Hvis du ønsker å legge inn litt aktiviteter så er det jo masse forskjellig å finne på i Oslo, klatreveggen på Myrens, Go-cart, paintball, sumobryting osv....

Skrevet

Jeg hadde elska å tegne karikaturer av folk, hehe. Seigmennene kunne jeg droppa da, men tegne er jo artig! Evnt. ansiktsmale folk x)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Å tegne folk er nÅ en ting, men at de skulle spise seigmenn av meg? Grøss.. Tror jeg hadde fÅtt angst pÅ stedet og avlyst kvelden jeg gitt.

Skrevet

Jeg var forlover for bestevenninnen min og hun ønsket selv å kose seg og slippe å bli flau i løpet av dagen. Det ville jeg aldri gjort uansett, ser selv ikke hva som er morsomt med å bli kledd ut, selge ting på gaten osv. Hun ble veldig fornøyd med å bli hentet hjemme med champagne, spabehandling, lunsj med alle venninnene, laserskyting, vinsmaking og så fest med tapas hjemme hos en av oss. Ha fokus på hva hun vil like selv, så blir det nok bra. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...