Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var dette trøndelagsværet igjen da, itillegg til at man sto opp kl 7 (GJESP) på en lørdag for å dra på fotball cup...

Alt går så fint å flott atte. Gutta spiller bra, scorer mål, redder mål og vinner. Det ene laget vi spilte mot er et dritt lag som ikke fortjener å få lov til å spille mot andre, de er rett å slett stygge (kliper, slår, dytter osv motspillerne med viten og vilje). Men det er ikke derfor jeg går i hi altså.

For grunnen til at jeg går i hi er den at under den siste kampen så begynte det først å regne, greit nok for jeg smart som jeg er så hadde jeg dratt på meg regnbuksa. Men så begynner det farsken meg å sludde også...

Så nå har jeg fått nok. Jeg går i hi! Tar gjerne imot selskap i hiet mitt og om noen kan si fra når temperaturen har kravlet seg over levelige grader igjen (minimum 10+) så blir jeg glad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på tide å flytte til sydlanske strøk... litt sånn som sør for Dovre ;)

Skrevet

Muligens, men jeg har jo flytta til sydligere strøk allerede. 100mil burde da være evig nok. Også har jeg mine tvil om at jeg får med meg mannen i huset på å flytte uansett.

Og en ting skal trøndelag ha, trøndersk er den beste dialekten i hele norge. Så sexy med trøndersk. Og i hjerte mitt har jeg nok alltid vært og vil være trønder, så vi må nok bli her. Men akkurat nå ønsker jeg meg noe annet enn sludd for nå vil jeg ha sommer.

Bare vent forresten i oktober er jeg den som gnåler om at Nå vil jeg ha snø! ;)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jo takk den deler jeg. Føler med deg, her jeg sitter med omtrent det samme været som deg.

Men trøsten kommer forhåpentligvis i løpet av neste uke, i form av oppholds og temperaturer rundt 10 grader. Vuhu, trøndersk høysommer!

Vi får se på sommeren på tv så lenge, så kanskje sola finner det for godt å forville seg hit ved et uhell en gang i august.

Gjest sug lut
Skrevet

Hjertet ditt har bart og skinnvest, Verbena, jeg skjønner det - vi skal rope ut herfra når sommeren nærmer seg barteland, bare du sørger for internett i hiet!

Skrevet

Har du ikke lært det enda luten, man kan ikke leve uten internett. Ikke engang når man har gått i hi!

Må jo kunne sjekke om jeg har fått karakterer på eksamnene mine om denne hi-tiden varer en stund ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...