Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Skriver eksamensoppgave nå, en videreutdanning... Sliter litt (mye) med motivasjonen og har bare få dager igjen. Hva tenker dere er et minimum på en oppgave som skal være på aks 25 sider? 20?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Vi har som regel ved vår høgskole at vi kan avvike med 5%
☆☆☆ Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Så lenge innholdet er bra er det ikke noe minus at oppgaven er kort, fikk vi beskjed om. Men om oppgaven har mangler er det negativt at du ikke har brukt hele omfanget du kan.
Gjest peacock Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Maks 25 sider vil si at oppgaven skal være på 25 sider. Ville ikke avvike mer enn 1 side maks. :-) Lykke til!
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Jeg ville nok ha spurt på utdanningen hvor mange prosent avvik det kan være i lengde. Under 20 sider tror jeg uansett vil være for lite. Men prøv å få opptil 25. Men lag heller oppgaven kortere enn å skrive svada, for det er ikke sensor glad for. Men jeg vil tro at de forventer iallfall at du har 20 sider med relevant informasjon uten tomprat når de sier max 25 sider altså... Endret 2. juni 2012 av lillemor og lillefrøken
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Jeg jobber på høgskole og er uenige med en del andre her, max 25 sider vil ikke s at du BøR skrive 25 sider. Det viktig er innholdet!!! Heller 18 gode sider enn å fylle på med tomprat for å komme over 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå