Gå til innhold

hormonhelvete med jentebaby....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer,

må bare spørre om noe for å bli litt beroliget her, eller eventuelt få et trøstens ord. Jeg Har en gutt fra før, og i det svangerskapet var jeg bittelitt kvalm, men ellers fin form, frem mot slutten da jeg fikk Antydning til svangerskapsforgiftning. Men denne gangen som jeg har en jente i magen, så har jeg vært kjempekvalm, og nå er jeg blitt mye trist og fortvilet i tillegg. Spesielt om kveldene.... Blir helt irrasjonell, og trist og sur uten grunn. Er dette fordi jentebabyer sender ut mer sånne pms- aktige hormoner? Noen som har peiling? Er 23 uker på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 22+5 med ei jente. Fikk jente sist og men dette er helt forskjellig. Har vært utrolig kvalm og dårlig første 12-14 ukene, noe jeg ikke var sist. Har også til tider vært en hormon bombe! :P

Skrevet

En jente fra før og problemfritt svangerskap. En jente i magen nå og har vært utrolig dårlig, sliten og hormonell. Tror det har mye med at det er nr to å gjøre fremfor kjønnet på barnet!

Skrevet

Har jente, gutt å venter jente nå, jeg har ikke slitt noe spesiellt med noen av dem, kommer nok mer an på hvert svangerskap enn kjønn ;)

Skrevet

Jeg har en jente og en gutt. Ikke vært dårlig en dag med noen av de. Men syns at svangerskap nr 2 (gutten) var tyngre. Men tror det kanskje har med at da hadde jeg jo en liten hjemme å passe på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...