Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har lenge hatt lyst til å begynne på vernepleien. Her jeg bor kan det tas som et 50% studie over 4 år. Jeg vil prøve å unngå å ta opp studielån. Jobber nå 86%. Hvis jeg går ned til ca 70% jobb, vil jeg da klare å fullføre dette studiet? Jeg spør fordi jeg ikke har erfaring innen dette å kombinere jobb og studier.. Takknemlig for svar
lille sprelle Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Det går helt fint å kombinere jobb med studier, men du har vel også barn når du er her og det må tas med i regnestykket. Dersom du arbeider som ufaglært i "bransjen" vil det være lettere enn om du jobber med noe helt annet. (du har noe å relatere det til, noen å diskutere med osv) Jeg har selv studert (før jeg fikk barn) ved siden av full jobb. Mitt svar er ifht at jeg er vant til å studere og "kunne" det før jeg begynte. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 jeg jobber 80 % og studerer 100%. funker det å. (økonomi) leser etter barna har lagt seg, og den dagen jeg ikke jobber. Ser dog ikke på tv, eller driver mye på internett. bare litt på løsrdag og søndag (og hollywoodfruer på mandager) . da får man plutselig veldig god tid. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå