Alvepia *happy mum* Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Det startet i natt i 4-5 tiden, kom å gikk av smerte da men nå syns jeg det har øket på, får i hvertfall ikke sove. Smerten sprer seg nedover lår/leggen og det kjennes godt - føles som det strammes veldig rundt leggen. Hjelper heller ikke uansett hvilke stilling jeg prøver å ligge/sitte i, det kjennes uansett. Mannen min har sammenlignet fotene, ingen direkte hevelse eller farge forskjell. Hva kan dette være? Er forferdelig vondt og ubehagelig. Er i uke 34+2 i dag. Tenkte kanskje det var jenta som trykte/traff noe men hun ligger på motsatt side.
MissDawn Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Høres ut som bekkenløsning. Jeg har samme smerte og har bekkenløsning. Er det vondt å skifte stilling i senga (snu seg rundt osv)?
Mamma til tre gutter Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 eg og har det sånn er 37+1 i dag og er nok bekkenet som verker.. er i allefall det eg har funne ut.. men selfølgelig så kan det være at babyen presser på nerver også... syns at dette svangerskapet nr 3 har vert mye smerter, så det hører nok med..
Pottemor og lillemann Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Du bør gå til lege for å utelukke blodpropp.
Alvepia *happy mum* Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2012 Sliter nok med bekkenet ja, gjort det lenge Men dette har liksom vært noe annet. Kan virke som smertene på en måte nå har gitt seg, men kjenner at de er der fordet. Skal se det litt ann utover dagen, hvis ikke får jeg ta en tlf til føden å høre med dem, å ringe legevakta er nyttesløst. Blopropp har streifet meg i tanken, men ... ja det er den der men... hehe..
Makemyday Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Sånn har jeg det også. Tenkte også på blodpropp faktisk. Har vært verre i det siste. Er nå fire dager på overtid. Har ingenting med bekkenet mitt avgjøre ihvertfall. Det kjenner jeg ganske godt, dette er mitt fjerde svangerskap og jeg har hatt bekkenløsning og låsning i tre av dem. Kanskje greit å høre med legen eller JM.
Alvepia *happy mum* Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2012 her har det nå gitt seg helt. både smerten, kvalmen, hjertebanken og hodepina som sku kom i tillegg. Så da ser jeg det ant videre rett å slett - kommer det tilbake ringer jeg føden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå