Gå til innhold

vil så gjerne gifte meg, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen tar aldri hintet om at det er han som skal spør!

vi er ganske tradisjonelle av oss, så det er ikke noe overraskelse at det er han som må hoppe i det, men han gjør det jo aldri!

MEN snakke om bryllupet, og planlegge det og slikt det er han i full gang med! -når vi gifter oss så skal det være på våren

-vi skal ha middag der, og party der..

-jeg må nok ned noen kg før vi skal gifte oss

-slik og sånn ring liker jeg, enn du?

osv..

han har store planer om at hans bror skal kjøre brudebil og det skal være søskenbarnets poche.

han var på nippet til å kjøpe en kaketopp fordi den passet oss så bra og det var bare en igjen (den kostet 700kr) da sa jeg også at det hadde vert greitt om han hadde spurt meg om jeg ville gifte meg før han kjøpte kakepynten.. og da sa han bare ja skal ikke vi gifte oss en gang da?? til og med datoen har han tenkt på...

man skal jo liksom forlove seg først, så begynne planleggingen og så gjennomføre det.. men han hoppet over det første litt viktige liksom.. er vi forlovet? jeg syns ikke det, men han planlegger likevel.. jeg vil ha spørsmålet, og en dato og noe håndfast på at i dag bestemte vi oss for å gifte oss..

hva skal jeg tenke om dette, vil han bare gifte seg eller vil han ha meg for resten av livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er praktiske. Og de tar ikke hint eller leser mellom linjer. Så du må si det rett ut. F.eks:

'Du snakker om at vi skal gifte oss. Før vi kan planlegge, må du faktisk fri til meg. Jeg vil at du skal gjøre det som en overraskelse og på en romantisk måte som du finner på. Før det har vært et frieri, lar vi bryllupsplaner ligge.'

Så er det bare å vente. Frir han ikke da innen noen måneder, så har han ikke lyst. :-S

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

I disse 2012-tider sier jeg bare en ting: vil DU gifte deg, så frir DU. Hvis dere er tradisjonelle av dere, så kan du heller ikke mase på ham om frieri, for da blir det vel ikke "på ordentlig" når du er pådriver for ideen?

Skrevet

Du altså, du har en mann som VIL gifte seg, og han har startet planleggingen. Hallo, du må da følge på, og drit i frieri og heller spørre med et smil om dere snart skal bestemme datoen. Kan jo hende han synes det er en flau ting å må "gå ned på kne", liksom litt tvungent og kunstig.

Synes du er heldig jeg.. Jeg måtte fri selv og det gjorde jeg på sms en gang jeg var hos foreldrene mine hehe, og når jeg kom hjem så startet JEG å planlegge. Han var lunken hele tiden, men hvem var det som ga meg DET lykkelige smilet etter kysset på bryllupsdagen? Jo han :) Poenget er.. du må innse at menn kan være litt annerledes i tankegangen enn oss kvinner, så hvis du bare skjønner hva kjæresten din mener med å snakke om ditttn og dattn, så har dere kommet et laaaaaangt skritt nære den store dagen :)

Lykke til :)

Skrevet

Vent... Hva... Hæ... I hans planlegging har han også bestemt at du nok må gå ned noen kilo først? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...