Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 dro på "fest" kl 14.00 idag, sa fra til meg 1 time før han dro ennå han har vist det lenge, dro før jeg kom hjem fra jobb og sa han skulle komme hjem rundt 22-23. Vi bor virkelig langt utpå landet og jeg vet at siste buss er gått, det koster myyyye med taxi hit, han har hverken sendt melding eller ringt. Tar ikke tlf når jeg ringer. Hadde det bare vært dette.... men de siste månedene har han vist null interesse her og å gjøre noe sammen med meg. Jeg har virkelig en dårlig magefølelse og får jo ikke sove.... Overreagerer jeg? Gjør meg ikke noe om han ble senere enn det han sa så lenge han når siste buss hit.
BikkjeBisk Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Kan du ikke ringe til noen av de han er på fest med?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Kan du ikke ringe til noen av de han er på fest med? Nei, jeg vet ikke hvem han er med Fikk jo vite om det på telefonen 1 time før han skulle dra og han sa jo minimalt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Hm, ikke bra. Jeg ville vært glad om samboeren min hadde hatt overskudd til å dra på litt impulsiv moro sammen med venner i blant, det er nemlig ikke bra når de BARE sitter hjemme all fritida si heller. Men dette skjønner jeg kan være ubehagelig. Bor på bygda selv, og kjenner følelsen av å ligge våken og lure på om man tør å sove eller om man kanskje får telefon om å kjøre for å hente snart. Hos oss går det ingen busser, uansett... Hvis det er noen trøst, så ordner det seg som regel. I hvert fall i vår vennegjeng blir det ofte til at man venter til man får skyss på noe vis, enten det er dama til kompisen som kommer hjem fra nattevakt og kjører hjem alle utpå morran, eller man sitter på med melkebilen ;-) Og da blir det gjerne litt seint. Men han kunne jo sendt deg ei melding, da! Kanskje han har rotet bort telefonen? Bittelitt anelse om hvem han kan være sammen med har du vel? Kan du ikke sende ei melding til noen av dem du tror han kan være sammen med, prøv å holde en enkel og blid tone, så du ikke virker hysterisk.
Monica30 Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Du overreagerer ikke!! Så uansvarlig av han!!! Om han har mistet mob eller ikke.... han får alltids til å gi deg beskjed!! Kjenner jeg blir irritert på dine vegne. Håper du får en MEEEGET god forklaring!!
FrkKværner Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 At han blir lengre enn "planlagt " ser jeg ikke som ett problem. Det som er ett problem (syntes jeg) er at han ikke tar tlf, og han gir deg ikke beskjed. Det er utrolig dårlig gjort. Jeg hadde blitt kjempe bekymret selv.. Hørt noe fra han nå da?
Bee&Alie Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Håper han har kommet hjem nå! Med en god forklaring?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Fy fan...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Det har hendt her også, uten at samboeren er veldig uansvarlig. Jeg ble sur, men det gikk fort over. Nå har jeg lært meg til at han stort sett kommer hjem midt på natta etter nachpiel selv om han sier han skal ta en tidlig kveld, og telefonen hører han ikke. Han har sikkert en forklaring.... men skjønner du bekymrer deg når det ikke går busser der du bor! Altså med fare for at han ikke kommer seg hjem.
Papegøyeblomst Skrevet 2. juni 2012 #10 Skrevet 2. juni 2012 Fy fan...hiv han på huet og ræva ut av huset!!! Haha - det universelle svaret fra Dib!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #11 Skrevet 2. juni 2012 Hvis han ikke har kommet hjem eller du har fått tak i ham nå, så er en telefon til politiet på sin plass.
håpefull<3 Skrevet 2. juni 2012 #12 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Hadde droppa å kontakte politi, de gjør vel ikke noe før en person har vært savnet 24 timer ? På bakgrunn av det hi skriver virker det som hun er redd for at han er hos ei dame, ikke at noe har skjedd med han. Hadde blitt skuffet pm samboer ikke svarte meg, men hvor lenge han er borte bestemmer han selv. Men så sier han at det blir sent hvis han skal på nach osv da, i stedet for å late som om han har planer om å ta kveld før midnatt. Endret 2. juni 2012 av håpefull<3
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2012 #13 Skrevet 2. juni 2012 Fy fan...hiv han på huet og ræva ut av huset!!! Jeg er glad jeg ikke er samboeren din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå