Gjest Neriad Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Mannen min har bestemt at jeg har altfor liten og upraktisk bil til å takle 3 barn! Jeg har egentlig ikke tenkt så hardt på det, bilen er gammel, men trofast og billig i bruk, og den fungerte jo greit med de to forrige ;-) Ikke spesielt interessert i bil, nei! Snill som han er, så bruker han nå all ledig tid på å lete på nettet etter den perfekte bil til meg. Merkelig nok minner mange av forslagene meg om "muskelbil forkledd som stasjonsvogn", om dere skjønner. Men syntes han tok kaka i dag. På vei hjem fra jobb fikk jeg melding om at han hadde funnet drømmebilen. Og der, på kjøkkenbordet, sto PC-en klar med en annonse med en SEDAN med HVITE skinnseter og HVITT skinninteriør! I all verden??? Førsteinntrykket mitt var at det var en gubbebil, for litt ekle, middelaldrende gubber som tror de skal imponere damer med kul bil som ser dyr ut (uten å egenlig være så spesielt dyr). Og hvitt da? Man kan jo tørke av skinn, men jeg synes jeg ser for meg de setene etter at tre unger med skitne støvler har sparket oppover dem til og fra barnehagen hver dag? Og jeg har alt sedan, selv om den er mindre enn denne, skal jeg bytte bil skal jeg ha stasjonsvogn! Han ble lei seg da jeg ikke likte bilen, i hvert fall da han fikk den begrunnelsen... Har sett betuttet ut i hele kveld. Det er nesten så jeg tenker på å gi etter og bli med å se på den (ikke kjøpe!!) i morgen, bare for å gjøre han glad. Men ærlig talt, jeg ville følt meg flau over å kjøre rundt i noe slikt. Eller finnes det god grunn til å ha hvitt skinninteriør? Hva slags type folk ser dere for dere har slike biler?
*Minnie Mus* Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Litt enig med deg. For det første ville jeg ikke gått for en sedan med tre barn! Vi har det nå og venter tredjemann. En stasjonsvogn er klart mer praktisk, jeg vil egentlig ha en 7-seter jeg, men vi får se hva det blir til. Hvite skinnseter er jeg ikke noe fan av heller dessverre. Synes svarte er penest..
nr 1 Nes H Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 akkurat sedan hadde nok ikke jeg ville hatt hell. Men jeg har hatt bil med hvite skinnseter og syns det gikk helt greit...... lette å tørke av og ikke så varme som svarte.... hadde helt klart kunne tenkt meg det igjen hvis det sto i stil med resten av bilen
Fru Grønn Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 For noen mnd siden hadde jeg vært skeptisk, men vi endte opp med en touran med lyst beige interiør og skinnseter.... Superfint! Og lett å holde rent (har skoleunge + barnehageunge). Mere skeptisk til sedan
Frk.Karidotter Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Hahaa, så klassisk. Jeg er harry, så jeg liker hvitt skinn og hvitt interiør. ørnøørn.
PeppaPig Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 haha jeg skulle ALDRI ha lyst interiør i bilen når jeg fikk unger, men har nå en bil med beige interiør og beige skinnseter. Dog ser denne bilen renere ut med en på snart 3år enn når jeg hadde bil med sorte skinnseter og hun var 0-2år... Hadde vært mer skeptisk til å ha en sedan og 3 unger
Major HotLips Houlihan Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 En dag hos oss og de setene hadde ikke vært hvite lengre:P Det høres ut som om han vil ha seg ny bil, og ikke bil til deg
Mamma til snart 4 Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Helt hvite?? I min forrige bil ( sammen ned x) var der beige skinnseter osv, ikke problem i det hele tatt veldig lett å holde rent, ville møje heller valgt beige enn svart skinn, siden det svarte falmer å blir mye styggere over tid. Ser ikke for meg sedan, men jeg hadde BMW 5 serie før, større en 3 serien som er på str med de fleste stasjonvogner. 5 serien gikk jo med 2 barn, men hadde ikke vært plass til ett til med base for nyfødt! Mine 2 barn hadde hvert sitt akta graco fra 15 kilo opp, skulle jeg hatt det 3 sete inni, måtte det vært ett superslankt! Nå venter jeg barn nr 3, har selv en billig/gammel 99 mod opel zafira 7 seter, nå ryker jo bagasje rommet, for ikke plass til 3 seter, har også tøy seter ikke å anbefale med barn! :-P tilbake til ditt spørsmål, hvitt har jeg aldri sett, men beige/lyse skinnseter er ikke problem, lett å holde rent! Men velg en bil som er litt stor, tenk også plassen fra setene bak til passasjeren/ føreren framme, mange biler som er små der, å ikke kjangs å få feks ett akta graco logic med base inn bak uten at passasjeren framme sitter oppi frontruten hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå