Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Har ei veninne som har en gutt på 1 og et halvt år. Han er veldig stor for alderen. Han går selv og er ganske lang. Hun ammer han enda. Jeg syns personlig det ser litt groteskt ut...
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Hoho, som om du har noe du skulle sagt
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Hva har du med det å gjøre sprø jeg bare? Hvorfor ikke bare la henne få amme om hun vil, og slutte å ytre dine meninger om det. Blir så matt av alle som oppfører seg som om amming når ungen har bikket 1 år er "plaging" av barnet. Greit nok, du liker ikke synet.. Enkel løsning: Se en annen vei. Til ditt spm: ammet i 2 uker med første og 3 uker med andre.. Delammet vel og merke, hadde aldri stort av melk.
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Ammet eldste til han mistet interessen 10 mnd gammel. Minste er 4 mnd, så får vi se hvor lenge hun vil ha. Tenker det er opp til hver enkelt, og hva de er komfortable med
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Jeg må da få ha meninger og spørsmål om detmjeg vil. Om dere blir provosert av spørsmålet mitt så kan jo dere heller se en annen vei;) Hi
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Jeg må da få ha meninger og spørsmål om detmjeg vil. Om dere blir provosert av spørsmålet mitt så kan jo dere heller se en annen vei;) Hi Men hvilke rolle spiller din mening her? Skal du bestemme hvor lenge andre skal amme? Fatter virkerlig ikke hvorfor mennesker Må ytre sin mening ang amming, det er jo uansett opp til den enkelte hvor lenge man selv vil amme barnet sitt, eller opp til ungen i noen tilfeller.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Jeg bestemmer ingenting. Ville vite hvor lenge DERE ammer. Ikke heng deg sånn opp i dette du nå lille venn;) Svar på spørsmålet, eller finn deg en annen tråd:)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Jeg bestemmer ingenting. Ville vite hvor lenge DERE ammer. Ikke heng deg sånn opp i dette du nå lille venn;) Svar på spørsmålet, eller finn deg en annen tråd:) Har svart på spørsmålet ditt jeg.. Men jeg har også lov til å si min mening om din mening
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Hersketeknikker fører ingen steder, HI Og for å svare på spørsmålet ditt: Jeg ammet til sønnen min var 21,5 mnd gammel. Passet oss perfekt. Har du forresten ikke hørt at WHO anbefaler amming i to år?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Jeg ammet den ene i 11 måneder, da ga jeg opp fordi ungen ikke var interessert! Ville ikke ligge i ro ved brystet, og ville heller ha annen mat og drikke. Med nr to var det helt annerledes, så der ammet jeg til ungen var 21 måneder gammel. I ettertid lurer jeg litt på hvorfor vi sluttet, fordi det fungerte egentlig fint. Ammingen var bare tillegg, og litt kos, og holdt ungen frisk. Det ene problemet var at ungen rett og slett kom seg opp av senga si selv (!) og kom opp i mi seng for å forlange pupp midt på natta. Det kunne vi ha fikset, og gjorde det også, ved å bytte seng. Det andre var spydige kommentarer og rare blikk fra andre folk når de skjønte at jeg fortsatt ammet den "store" ungen min. Ble til at vi bare ammet i skjul hjemme til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå