Gå til innhold

Her er fast føde for rettskrivingstrollene :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettskrivnings.

Hi

Skrevet

Nesten så vannet gikk her nå! ;) Blir bare bittelitt arg...

Skrevet

Utstoppa bollekinn? Hihi

Skrevet

Eller hva med ei jeg kjenner, som skrev i en sms; "det er da lov til å bruke litt kjønn!" (altså skjønn da..;))

Skrevet

Eller hva med ei jeg kjenner, som skrev i en sms; "det er da lov til å bruke litt kjønn!" (altså skjønn da..;))

 

Hehehe..

Skrevet

Like søt som den jeg ramlet over nettopp - der selgeren selger to bukser, en tights og to hello kitty truser. (Lite brukt)

Løp og kjøp!

 

Men det var ikke så mye skrivefeil..

Skrevet

Rettskrivnings.

Hi

 

Skrivning/skriving - det er faktisk valgfritt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...