Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Kjøpte den for bare ett år siden så det blir reklamasjonssak. Istad hørtes det ut som en russebil med bass stod utenfor og nå hyler og piper og suser den noe voldsomt. Vil vi da få ny eller må oppvasken hope seg opp mens maskina er på rep.?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Kjøpte den for bare ett år siden så det blir reklamasjonssak. Istad hørtes det ut som en russebil med bass stod utenfor og nå hyler og piper og suser den noe voldsomt. Vil vi da få ny eller må oppvasken hope seg opp mens maskina er på rep.? Hvorfor slår du den ikke av? Du ødelegger den jo mer om du ikke gjør det. Du må nok regne med at de reparerer den. Da vaskemaskina vår gikk måtte vi vente i flere uker på at de skulle bestille en del til den:(
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Den vil nok sendes inn til reparasjon.. kanskje det er mulig å få en "låneoppvaskmaskin"?.. Jeg har hørt om lånetelefon, men det er jo en enklere sak, enn å skulle frakte og koble til en ny oppvaskmaskin.. Hmm... dere må jo bare være tydelige på at dere ikke klarer dere uten oppvaskmaskin..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Er en grunn til at vi kjøpte oppvaskmaskin når vi er i full jobb og har barn gidder jeg ikke bruke en av de to timene jeg har med banet om dagen til å vaske opp
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Er en grunn til at vi kjøpte oppvaskmaskin når vi er i full jobb og har barn gidder jeg ikke bruke en av de to timene jeg har med banet om dagen til å vaske opp Ta oppvasken etter at ungene har lagt seg Eller forhør deg om de har "lånemaskin" så lenge
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Er en grunn til at vi kjøpte oppvaskmaskin når vi er i full jobb og har barn gidder jeg ikke bruke en av de to timene jeg har med banet om dagen til å vaske opp Engangsutstyr er en flott oppfinnelse:-)
It's all about me Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Dere må nok vente på reparasjon. Da vi kjøpte maskin kjøpte vi den dyreste modellen til Asko da vi ville ha en som holdt lenge. Under et år senere lot den seg ikke slå på. Reparatøren måtte jeg vente en uke på, han bestilte ny del som jeg måtte vente ytterligere en ukes tid på den. Men det drøyde og tilslutt fikk jeg beskjed om at delen ikke fantes på lager så jeg måtte vente på at den kom inn igjen. Hvor lang tid dette ville ta viste de ikke. Purret flere ganger men det gikk uker. Skal legges til at i dette tidesrommet var mannen ute og reiste, så jeg var alene med tre barn. Kontaktet etterhvert forbrukerrådet som var enige i at jeg hadde ventet lenge nok og kunne heve kjøpet eller få ny maskin. Kontaktet så Asko direkte hvor jeg ikke ga meg før jeg fikk snakke med den som avgjorde slikt. Etter en stund ringte han meg tilbake om at jeg fikk ny maskin som jeg krevde. Men ingen denne typen maskin var selvfølgelig bestillingsvare, så måtte vente på at den ble sendt far Danmark. I Norge skulle den sendes til min lokale butikk som igjen skulle ordne bytte. Etter ytterligere dager og uker ringe jeg til denne butikken for å høre. Og der sto maskinen, men ingen hadde brydd seg om å gjøre noe mer enn det. Så de bare lot den stå på lager uten å si noe til meg. Og så kom ventingen på servicemann igjen som skulle bytte maskin for meg....sukk. 2.5 mnd fra den sluttet å virke til jeg fikk ny maskin tok det. Så nå har jeg et skikkelig hat-forhold til ødelagte oppvaskmaskiner. Merker jeg begynner å koke bare ved tanken, he he.
BikkjeBisk Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Bruk papptalerkner, plastikkbestikk og plastkopper så slipper dere og vaske opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå