Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Har ikke gått på hormon prevensjon de siste 6 årene og har alltid 28 dagers syklus. Nå er jeg en uke forsinket :-O Har vært forsinket en gang før, for over et år siden men da bare 2 dager. Hva er årsaker til at man blir forsinket, unntatt graviditet? Jeg kjenner syklusen min godt og vet jeg hadde EL til "normal" tid. Og fasen mellom EL og mens er konstant etter det jeg har lest? Det er kun fasen mellom mensen og EL som kan være ulik...?? noen som har blitt gravid med kondom? Usj, har ikke giddet å testet for det kjennes da hele tiden ut som om mensen skal komme,
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Ble gravid etter kondom bruk her.. Men det var veldig tydelig, hele tuppen hadde revnet :-/ Og det til tross for rett bruk, og angrepillen gjorde null nytte her. Men det kan jo hende kondomet har revnet såpass minimalt at dere ikke oppdaget det? Ta en test du, så slipper du å spekulere, om den er negativ, og mensen stadig uteblir, så kontakter du legen
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Syklusen kn jo tulle litt pga hormoner, stress og div.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 ingen hull eller noe som vi har sett.. Får ta en test på mandag hvis det ikke kommer i helgen :-/ HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Syklusen kn jo tulle litt pga hormoner, stress og div. satser egentlig på det! eneste stresse jeg føler er det som er Nå!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 men de 2% er vel "feil bruk", ikke hatt den på hele tiden, sprekk/rift. Hvor vanlig er det med "usynlige hull" liksom :-o
81-Mamma<3<3 Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Jeg ble gravid med å hoppe av i svingen en gang. Gikk 5 dager over, tenkte ikke så mye på det, for kjentes hele tiden ut som mensen skulle komme. Skulle bare ta en test på juleaften så jeg trygt kunne drikke vin.... Men det ble brus gitt Siden du ikke pleier å være forsinket, og el var som vanlig... Så høres det ut som du er gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå