Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Hva skjer om jeg går amok og kjøper feks 10 ting fra ebay, kommer det 10 pakker da? Eller kommer alt på fra amme plass så de samler det i en pakke. Kanskje et dumt spørsmål.... ?
valkyrien Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Det kommer an på om det er fra samme selger eller ikke. Noen selgere sender samlet, andre ikke. Men hvis du handler fra forskjellige selgere så sendes det selvfølgelig ikke sammen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Det kommer an på om det er fra samme selger eller ikke. Noen selgere sender samlet, andre ikke. Men hvis du handler fra forskjellige selgere så sendes det selvfølgelig ikke sammen. Nei... du har et poeng Takk for svar! Såg bare så utrooolig mye jeg har lyst på, men er litt teit å få 20 pakker i posten
valkyrien Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Neida, ikke noe teit med det, noen må sørge for at posten har litt å gjøre
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Neida, ikke noe teit med det, noen må sørge for at posten har litt å gjøre Hahaha ja det er sant! Nå blir det shopping!! Er så mye tøft til meg og ungene der! Går helt bananas hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå