Gå til innhold

Hvofor frir han ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å nærme seg 10 år siden han sa han skulle fri. Om jeg spør, sier han bare jeg maser og ber om å vente!!!!!!!!!!!!!!What?

Hvordan skal jeg få han til å fri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du gifte deg med en mann som s åpenbart ikke vil?

Skrevet

Vil kanskje tro slik du beskriver det, at det aldri vil skje.

Enten kan du snakke med han og evt bli enige om dere skal gifte dere (uten frieri), du kan fri, eller du kan innfinne deg med tanken om at dere aldri skal gifte dere. Eller selvsag gå i fra han / gi han et ultimatum.

Skrevet

Hvorfor kan ikke du fri til han?

Skrevet

Fordi han ikke vil gifte seg?

Skrevet

Etter 10 år ber han deg om å ikke mase? Jeg tror jeg ville ha tatt hintet. Ta en skikkelig prat med ham om dette, dersom han ikke ønsker å gifte seg er det lite du kan gjøre for å få det til å skje.

Skrevet

Samma her....ikke at han ber meg ikke mase, men det skjer liksom aldri. Vi har tre barn sammen og skulle egentlig gifte oss for 10 år siden..men så kom unge nummer en....og to og tre og så har vi flyttet noen ganger og det har skjedd så masse. Han skyldte masse på skatten og ville ikke dra meg med i det om vi giftet oss, men dette er nå betalt og enda er vi ikke gift. Han vet jeg veldig gjerne vil og jeg har sagt vi kan reise vekk, ta tinghus eller noe men det skjer aldri noe. Dette er virkelig sårt for meg og jeg sliter med å gå i venners bryllup for jeg ønsker det så masse selv. Virker ikke som det er så viktig for han. Jeg har gitt klar beskjed at jeg sitter ikke som ugift gamling...men likevel ikke en skit skjer.

Skrevet

Kanskje det er så ille at jeg bare må skjønne det en gang for alle. Han vil ikke... jeg fornekter at han ikke egentlig ønsker det, han sier ofte at han ikke skjønner poenget med det, men likevel at han vil gifte seg med meg hvis jeg blir fornøyd??????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...