Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Ingrid Sofie.. Vi vet ikke om vi venter gutt eller jente, så trenger forslag på begge kjønn Lurte på Marie om det skulle bli jente.
Glajenta ♥ Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Nydelig navn, min lille jente heter Sophie til mellomnavn og Ingrid er et av navnene som står høyest i kurs til en eventuell lillesøster. Marie er kjempefint og passer veldig fint til Ingrid. Eller hva med Elise, Louise, Nora, Tuva, Ida, Anna, Agnes, Liv/Live? Guttenavn er jeg dårlig på, men Magnus, William, Wilhelm, Ludvik, Olav, Elliott?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Ja Marie blir det vel nesten garantert om det blir jente! Som sagt, mye verre med guttenavn. De vi ville ha, har alle rundt oss tatt.. hehe ... så da blir det nok ikke en Noah, Sebastian eller sånne navn.. Liker veldig godt Marius, men søskenbarnet til mannen heter det. Så trur noen blir sure om vi tar det. Ellers har jeg lurt på Magnus eller Olav. Mannen vil gjerne ha Karl Olav etter bestefaren sin, sitt store idol... Men føler det blir littegranne ja..for gammeldags etter min mening
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Stine Tonje Marita Julie Silje Lina Jørgen Henrik Edvart Konrad Marius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå