Gå til innhold

Har du vasket Caps i vaskemaskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk det bra?

Har vasket noen billige varianter før, uten at det var noe problem. Men nå trenger alle favorittene til ungene en skikkelig vask hver. Barnehage sandkasse og møkkete hender gjør ikke akkurat underverket på slike plag.

Vanlig håndvask vil aldri få disse rene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk det bra?

Har vasket noen billige varianter før, uten at det var noe problem. Men nå trenger alle favorittene til ungene en skikkelig vask hver. Barnehage sandkasse og møkkete hender gjør ikke akkurat underverket på slike plag.

Vanlig håndvask vil aldri få disse rene.

Vasker alltid capser i vaskemaskinen. For min del er det briste eller bære. Møkkete capser er søppel i dette huset uten vask. Har aldri gått galt så langt.

Skrevet

Vasker alltid capser i vaskemaskinen. For min del er det briste eller bære. Møkkete capser er søppel i dette huset uten vask. Har aldri gått galt så langt.

Jeg har egentlig slik holdning til alt som bæres på kroppen, tåler det ikke en tur i vaskemaskinen er det ikke verdt å ha. Men så fikk de nye capser da....he he.

Og når det er med heltene over alle helter på blir jeg litt nervøs for vasken. Har sakt at i helgen blir de vasket, så vil bare betrygge meg med andres gode erfaringer først :)

Skrevet

Gjort det mange ganger og det har gått helt fint!

Skrevet

Hadde et stativ for å sette capsen i under vask før, men går like greit uten;)

Aldri opplevd at noen har blitt ødelagt, billige som dyre:)

Skrevet

Takk, da blir det bad på Mikke Mus, Finn McMissil og Tornerose, Askepott og Snøhvit imorgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...