Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 La på meg en del rundt uke 20 og oppover men forrige kontroll hadde jeg gått opp rett under 1 kilo på 1 mnd. Det var i uke 30. Var på kontroll igjen i dag og hadde ikke gått opp noe som helst siden uke 30. Har gått opp 6 kilo til nå. Er det normalt å stoppe opp litt i vektøkningen?
Bee&Alie Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er snart i uke 35, og veide nå det samme som for en mnd siden. Gått opp 8,5 kg Jeg la også mest på meg mest litt før og etter uke 20. Stagnerer litt nå. Tror ikke det er noe å bekymre seg over
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Godt å høre! Jeg er ikke overvektig heller, så kiloene kan bare komme for min del. Lurte litt siden jordmor sa at denne gangen var hun fornøyd med meg pga urinen var helt fin og blodprosenten hadde endelig gått opp. Men avsluttet med at jeg godt kunne legge på meg litt også. HI
Bee&Alie Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Samme her.. hadde heller ikke mye fett på kroppen før graviditeten. Regner med å havne på 11-12 kg, om jeg ikke får mye vann nå på slutten. Har hørt at man helst skal legge på seg mellom 12-16 kg om man er slank fra før. Så har vel ikke noe å si om du legger på deg litt den siste tiden nei Viktigste er at barnet vokser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå