Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Er helt fersk på dette med nettdating og dating generelt, så trenger litt råd hvis noen har For 2-3 uker siden tok en mann kontakt med meg og vi har sendt meldinger til hverandre hver dag siden. Jeg trodde ikke det var mulig å få følelser for en jeg ikke har møtt, men det er tydeligvis det! Jeg får han ikke ut av tankene mine, han er bare så søt:) Jeg har veldig lyst til å møte han, men ei venninne rådet meg til å la han ta initiativet til en date. Hun mente han fort kan miste interessen hvis jeg gjør det... Men jeg er så utolmidig, vil gjerne treffe han og se om det er noe. Hva syns dere, skal jeg ta initiativet og spørre han ut på en date? Alt man skal lure på, jeg er jo 30 år også oppfører jeg meg som en tenåring....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Ta sjansen! Bedre å møtes og å få vite om det er noe der enn å "kaste bort" mye tid på noe som renner ut i sand
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Og hva i alle dager skulle være galt med at du spør han om et møte? Vil han ikke så takker han nei. Men da vet du det isåfall og trenger ikke tenke mer på det. Blir så oppgitt over damer som skal bli jaktet på, spille kostbare osv. Liker man hverandre, så si det. (Kanskje ikke akkurat på dag to, men). Man trenger ikke være desperat selv om man er ivrig Nei, klin til, be om et møte og se hvordan respons du får! Jeg skal krysse fingre og tær og heie på deg
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Fint, det er det jeg vil, da gjør jeg det ved neste anledning! øsnke meg lykke til! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå