Gå til innhold

Facebook gruppe for des.12


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

Er nå etter mye kål opprettet!

 

Den heter "Desember Jentene", og er en lukket gruppe. Søk dere adgang, så gjør jeg dere til administratorer hele gjengen, så også dere kan godkjenne nye medlemmer!

 

Håper fler kan bli med etterhvert som dere offentliggjør de gledelige nyhetene <3

 

Gleder meg til å bli kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. Prøv linken og be om å bli medlem! Jeg finner ingen jeg.. Guri jeg er amøbe altså. Trudde dette var en smal sak!

 

Silly: Jeg trudde jeg hadde at bare venner kunne se jeg.. Hvordan fikser man det? Vet du det? Takk for at du sier i fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha jeg søkte på feil desember gruppe :P

Men bildene dine er for alle, du må gå inn på hvert enkelt album tror jeg, eller på personverninstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var du med vøtt.. Flott! Linken funker.. hurra....

 

Dette med bildene må jeg finne ut av.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med :)

Men kan andre på facebook se at man melder seg inn i en gruppe??

Har ikke annonsert mirakelet på face enda, og har ikke planer om å gjøre det riktig enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med :)

Men kan andre på facebook se at man melder seg inn i en gruppe??

Har ikke annonsert mirakelet på face enda, og har ikke planer om å gjøre det riktig enda :)

 

Jeg gikk inn på min samboers profil, og jeg kunne ikke se at jeg hadde oppretttet en gruppe. Så jeg trur ikke at andre kan se det, men er ikke 100% sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg søkt :) fant ikke gruppa når jeg søkte etter den, så virka temmelig hemmelig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg også søkt... er ikke stor fan av face og liker egentlig ikke å annonsere ting og tang der. så jeg håper ting jeg skriver eller poster der ikke kan ses eller leses av "mine venner" på face

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev vel en gang for lenge siden at jeg ville være med, men jeg kjenner nå at jeg har behov for å være anonym her inne, og da er det dumt å koble sammen kontoene. Selv om det ikke er noen direkte sammenheng mellom dette forumet og FB gruppa, så blir det jo etterhvert ganske lett å kjenne igjen hva og hvordan folk skriver. Har ikke noe i mot tiltaket altså, bare at jeg personlig ikke er klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

beklager, men jeg meldte meg ut igjen :( det første jeg så på siden var noen som hadde skrevet at det gikk an å se at vi har blitt medlem av gruppen. :( sorry folkens... er faktisk mer aktiv her inne enn på facebook anyway. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg usikker. vet ikke om jeg tør melde meg inn jeg..

jeg har ikke tenkt til å skrive noe på face om graviditeten. ser ikke vits i å legge ut hele livet mitt der, sånn at folk jeg ikke lenger snakker med , men som jeg kjenner fra tidligere, kan kommentere halv-intresserte gratulasjoner.

får heller holde meg her og på babyverden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

dytter litt på fb gruppen vår jeg, hadde vært koselig med flere medlemmer etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer ikke på en telefon, i alle fall. Linken der gir oversikt over medlemmer i gruppen og det var det? Uansett; ikke så viktig. Ikke tenk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å bruke mobilen er at lenken for å bli medlem ikke vises. Jeg prøvde først med mobil og kom ingen vei, så på PC o da fungerte samme lenke fint. Men hvis du først har blitt medlem så fungerer det fint på mobil etterpå, så du må bare på PC den ene gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...