Gå til innhold

noen som har erfaring med CASPERSEN FOTO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det har vært en fotograf i bhg. i dag å tatt bilder.

Jeg fikk tilsendt et brev for en stund siden med brukernavn og passord, jeg logget meg inn på siden deres og så hva slags "pakke" man kunne velge. der var det sånn at jeg MåTTE velge minst 5 bilde-moduler...

jeg tenkte jo at jeg bare ville ha 2 forskjellige bilder, jeg da... men ser ut som om jeg kommer til å få veldig veldig mange forskjellige størrelser av de samme bildene...

Har valgt slik at jeg skal få bildene hjem for å se igjennom dem...

men er det sånn at man kan sende tilbake dem man ikke vil ha?

Må man betale for den opprinnelige pakken selv om man sender tilbake over halvparten av bildene? Eller betaler man f.eks for de 2-3 bildene man velger å beholde?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bhg som guttungen gikk i før bruker caspersen foto. Vi fikk ikke passord for å logge inn selv, men fikk en konvolutt i barnehagen med et utvalg bilder i forskjellige str og så valgte vi selv hvor mange ark vi ville beholde og sendte resten tilbake. Vi synes bildene var dårlige og sendte alle tilbake. Jeg vet desverre ikke hva slags policy de har når du velger antall bilder på forhånd, men synes det er rart hvis du ikke kan sende bilder tilbake om du måtte velge et visst antall bilder for å i det hele tatt få tilsendt bilder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...