Gå til innhold

Gastric bypass opr, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må til psykolog før jeg får operasjon. Henvisning sendt. Noen som har erfart dette? Hvor grundig er de, og hvor lang tid ekstra tar det? Er mektig utålmodig nå :(

Skal ha opr på sykehuset i Namsos. De har kortest ventetid i landet for operasjon, men vet ikke hvordan ventetiden på psykolog er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørt at gjøvik har kortest jeg... hvor lang ventetid har dem på namsos?

Jeg fikk bare henvisning av legen, skal begynne på ernæringskurs til høsten og kunne vente å bli operert før sommeren igjen :)

Har du tatt kurset?

Skrevet

Har vært der på en informasjonsdag bare. Var da først til sykepleier (samtale, veiing osv), og så var det en time med ernæringsfysiolog, og så en time med kirurgen.

Blir flere ganger vet jeg med opplegg, men vet lite om hva de innebærer. Regner uansett med at jeg må innom psykolog først.

Husker ikke lengden ventetid, rundt 12-18 mnd ca. Var kirurgen som sa at akkurat nå var Namsos kjappest. Men når han sier det sånn så trenger det jo ikke å stemme til enhver tid ;)

Så du trenger ikke videre utredning du altså? I gruppa mi var det en som må innom øNH, og så er vi to som må til psykolog.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...