Gå til innhold

skuffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig skuffet... jeg har bursdag og mannen min vil bare være sammen med meg i noen timer og vil ut på byen sammen med kompiser etterpå. Er det jeg som er barnslig som tar det tungt? eller har jeg rett? Han er ofte ute så hvorfor må han det på dagen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er skuffet. Hadde blitt det selv og. Er jo din dag, da burde han ha vært med deg, eller sendt du på byen med venninner.

Skrevet

Hadde nok blitt litt skuffet da ja.

Gratulerer med dagen :)

Skrevet

Gratulerer med dagen. Hadde blitt kjempeskuffa, hvorfor kan ikke du få alenetid i kveld eller hvorfor kan ikke dere kose dere sammen?

Skrevet

Var det du som skrev tidligere i dag som hadde en mann som var sint og sur på deg fordi du ikke ønsket å feire noe særlig? Fordi du ikke ønsket å dra ut da du er syk men mannen hadde sett frem til å drikke seg dritings i kveld?

Føler med deg. Idiot av en mann.

Gratulerer med dagen!

Gjest yrild
Skrevet

Fy! Ring til en venninne og gå ut og feir så må mannen bli hjemme med barna!

Din dag, da bør fokuset være på deg og ikke på ham og kompisene!

Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet om mannen min ikke ville vært med meg hele dagen ja.. Er jo tross alt en dag i året!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Gratulerer med dagen! Hadde blitt fly forbanna, gitt bæng i mannen denne kveldn tatt på meg horehælene og dratt på byen med jentene! Hadde kommet ramlende inn døran i 3-4 tiden eller flertallige flasker Champgane! Gå å feir uten noldus

Skrevet

Gratulerer med dagen! :D For en tulling av en gubbe!

Skrevet

Nå er kanskje ikke min situasjon den samme som din, men jeg hadde ikke blitt skuffet. Dette er fordi mannen min og jeg har andre dager hvor vi koser oss, og han viser at han setter pris på meg:-) Bursdagen min er ikke så viktig for meg annet enn at det er litt hyggelig å få en liten oppmerksomhet værtfall. Skjønner din skuffelse, men å stemple mannen din som drittsekk osv. vil ikke jeg være med på. Beklager, håper du kommer over skuffelsen:-D

Skrevet

Var det du som skrev tidligere i dag som hadde en mann som var sint og sur på deg fordi du ikke ønsket å feire noe særlig? Fordi du ikke ønsket å dra ut da du er syk men mannen hadde sett frem til å drikke seg dritings i kveld?

Føler med deg. Idiot av en mann.

Gratulerer med dagen!

#5 Nei det var meg det :)

Som oppfølging er gemyttene roet, og jeg fikk et gavekort hos Kicks og en pakke parader da, jeg kom hjem, beskjed om å legge meg om jeg ville eller ikke.

Ble enig om å spleise på ny laptop og legge penger i den som vi skulle brukt ute idag.

Dog nesten 39 i feber.. Urkh... Natta..

Skrevet

Tusen takk dere bursdagen min er i morgen. Skulle gjerne dratt ut på byen og hatt det morro,men er gravid og da er det ikke så gøy. Kvelden endte med stor krangel han sa at han gjør akkurat som han vil. han sa at han angrer på at han gifta seg med meg og kalte meg for hore så gikk han å la seg og her sitter jeg....og gråter og gråter......

Skrevet

Fysj, for en fjott! Han kalte deg hore??? Fytti, han der hadde jeg ikke tatt i med ildtang engang! Du fortjener bedre!

Dra til ei god venninne eller hjem til mor og far imorgen, få ut guffa og la dem skjemme deg bort. Og så drar du ut en tur på byen og riktig koooser deg, uten fjompenissen!

Gratulerer med dagen imorgen, håper den blir bedre enn idag! <3

Skrevet

Tusen takk dere bursdagen min er i morgen. Skulle gjerne dratt ut på byen og hatt det morro,men er gravid og da er det ikke så gøy. Kvelden endte med stor krangel han sa at han gjør akkurat som han vil. han sa at han angrer på at han gifta seg med meg og kalte meg for hore så gikk han å la seg og her sitter jeg....og gråter og gråter......

Eg er sjokka :o . Hadde min mann sagt og gjordt som din , hadde han komt heim til skiftalås i døra og skilolsmissepapira ferdig utfyllde....

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Skuffa? Nei, jeg hadde blitt forbanna.

Og når jeg leser resten av det du skriver, hadde jeg blitt mer forbanna. Men antageligvis hadde jeg vært forbanna lenge før også, for jeg hadde ikke akseptert at han jeg er gift med var ofte på byen i det hele tatt.

Skrevet

Det har du grunn til hi.

Møkkefyr du har da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...