Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Positiv test her også!! :D Menstermin i slutten av juni. Nå håper jeg spira har festa seg bra!

Grattis, prøver1984 :)

jgratilerer til deg igjen Øyne,hurra :)

Jeg må si, jeg liker viiiirkelig utviklingen her inne for tiden, tommel opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Positiv test her også!! :D Menstermin i slutten av juni. Nå håper jeg spira har festa seg bra!

Grattis, prøver1984 :)

jgratilerer til deg igjen Øyne,hurra :)

Jeg må si, jeg liker viiiirkelig utviklingen her inne for tiden, tommel opp :)

hahaha, gratulerer som sagt :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og velkommen til deg anonymsuperbruker :)

Tusen takk til dere :) Jeg har fulgt tråden her en stund, og jeg synes dere er så positive og støtter hverandre! Blir fort krangling og dårlig stemning i tråder på forum, men her virker det veldig hyggelig :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for Øyne og Prøver84 :) Så herleg med fleire gode nyheter!!

 

Og Cayenne, vi seier at vi har ein avtale i 1. tri før nyttår!

Elles har eg advart mannen om at vi skal inn på testing for å sjå om vi treng hjelp på noko vis. Eg bikkar 39 i slutten av desember og skjønar at det begynner å hasta litt i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære minimusa, en god varm klem til deg. Håper bare at den blødninga var noe annet enn det du frykter Hvis det viser seg at lillespira ikke klarte seg, så håper jeg det fester seg ei solid spire igjen snart!!!! Heier på deg!

 

Cayenne, godt å høre fra deg. Jeg heier virkelig på deg også! Nå MÅ det være din tur snart!!!!

 

Grøne, må innrømme at jeg er spent på når spira klorer seg fast hos deg! Det må være slitsomt å ikke komme skikkelig i gang med syklus! Tror jeg hadde klikket i dobbel vinkel beundrer tålmodigheten din

 

Jeg satt å leste her en dag om hva dere gravide tror dere får! Den diskusjonen står høyt i kurs her hjemme også! Jeg er nesten sikker på at det dukker opp ei jente denne gangen, for ett merkeligere svangerskap har jeg aldri vært borte i. INGENTING er likt de andre tre (og jeg har jo bare gutter). Formen har egentlig vært magisk bra. Har jo vært sengeliggende i ca tre mnd med de tre andre. Nå derimot har jeg begynt med tidlige kynnere, luftsmerter og div magesmerter fra en annen verden hjertet hopper og spretter i viljen sky akkurat slik det passer seg og trøtthet og dårlig kondis kommer og går når det passer dem...for det er jo ikke noe vits å ta hensyn til meg så her lever vi fra dag til dag og forsøker å nyte uforutsigbarheten og den voksende magen. 18 uker og jeg ser ut som en strandet hval med kols

 

Skulle skrive så mye mer, men jeg husker ikke hva håper alle har det kjempe bra!

 

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok ikke gått veien nei tussemor, blør fortsatt og kommet en del "klumper" så var nok ikke meningen at denne spira skulle sitte. Får se om jeg tar en tur innom sykehuset i løpet av uka for å da sjekke at alt er ute og ikke ligger igjen noe som kan lage trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok ikke gått veien nei tussemor, blør fortsatt og kommet en del "klumper" så var nok ikke meningen at denne spira skulle sitte. Får se om jeg tar en tur innom sykehuset i løpet av uka for å da sjekke at alt er ute og ikke ligger igjen noe som kan lage trøbbel.

huff, veldig leit å høre :( god styrkeklem til deg <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er stadig innom og leser her på tråden selv om jeg ikke får skrevet så mye. 

 

Klem til deg Minnimusa, så leit at det ikke gikk veien denne gangen  :hug:

 

Men godt å se at mange får positive streker for tida  :bolledeig: Heier på spirene deres!

 

Jeg koser meg med lille snuppa her som vokser så utrolig fort og allerede har blitt 5 uker og så klart er verdens søteste  :wub:  Føles ikke lenge siden jeg holdt på med testing. Håper dere alle får oppleve det samme snart! 

 

Klemmer til alle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære minnimusa og Duang♡ jeg skulle så gjerne ønske at ting gikk den rette veien for dere god jenter!!

Sender dere en mega klem :)

 

Minnimusa, ta en sjekk på sykehuset for være sikker på at alt er ute og ikke lager krøll for deg i neste pp.

 

Duang, klarer ikke å sette meg i dine sko :( må være grusomt å oppleve det du Gjør helt alene :( Måtte din neste runde bli din♡

 

Gratulerer til dere som endelig har fått positiv test :wub:

Måtte spiren klore seg godt fast!!

 

En god klem sendes til dere som fikk blodheksa på besøk. Jag henne fort på dør og hold motet oppe ;)

 

Girasol :) disse små er nydelige ;) hva heter gullet ditt?

Min klump er snart 4 mnd og vokser seg stoooooor ;)

Jeg har bobsa fulle av flytende meierismør og fløte for sist gang stoppa vekta på hele 9 kg :D

Jeg digger denne gutten!!!

 

Idag skal jeg og unga på middag hos mine foreldre, mens mannen må jobbe på garasjen. Vi isolere 2.etg og skal dele rommet i to slik at vi får et oppholdsrom i tillegg til et rom med lagringsplass :) :)

 

Ha en fin fin søndag alle sammen♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for alle gratulasjonene :) Vanskelig å fokusere på annet for tiden. Vi gleder oss stort til å bli tobarnsforeldre!

 

Trist at det ikke gikk denne gang, Minnimusa. Men nå vet dere iallfall at dere kan bli gravide!

Endret av ØYNE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer til dere nye :)

Håper vi kommer raskt etter ;)

Er idag ca 5 dpo, og har noen dager igjen til testing! :D

God mandag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Når testet dere med cb digital ukes indikatotor? Antall dpo?

 

Jeg har testet kjempe svakt tre dager og har en cb digital liggende men tør ikke teste enda da den skal tas så tett opp til ikm som mulig. Er 12 dpo imorgen og føler svaret fra den er avgjørende på om jeg tør å slippe løs jubelen.. Derfor jeg er redd for å ta den for tidlig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da skal jeg prøve å holde meg til fredagen for å være sikker :)

 

Men er det normalt å føle det som el slim der nede? Sånn vått? Er ikke noe el slim altså men er "våtere" enn normalt.. Ikke sånn kåt våt altså 😂 pleier da ikke å være sånn jeg :0

 

Og puppene stikker så ubehagelig at jeg må trykke og presse på der det stikker for at det skal gå over.. Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg prøve å holde meg til fredagen for å være sikker :)

 

Men er det normalt å føle det som el slim der nede? Sånn vått? Er ikke noe el slim altså men er "våtere" enn normalt.. Ikke sånn kåt våt altså 😂 pleier da ikke å være sånn jeg :0

 

Og puppene stikker så ubehagelig at jeg må trykke og presse på der det stikker for at det skal gå over.. Hmm

Helt normale graviditetstegn for meg tidlig i graviditeten for meg... 😊

 

Gratulerer med positive tester. Så lenge du har strek så er jo testen positiv og du er gravid. Krysser fingre for at den lille klorer seg fast. 😄🎉❤️ Grunnen til at den digitale slår ut sent er vel at den er mindre hcg sensitiv. Hvis du er bekymret kan du jo event be legen sjekke at du har stigning. Hcg nivåene er veldig individuelle, men så lenge de følger sin egen kurve er jo alt i orden. Jeg har hatt høye hcg og kunnet lese av tidlig (med ukeindikator har vist at jeg er lengre enn egentlig er, men har jo ikke vært mer gravid enn noen med normale eller litt lavere hcg verdier for det. Krysser fingre og tenker at dette går veien! 🎉❤️🍀🍀🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper alle kommer til 1. trimester denne pp'en, så laget vi en skikkelig babyboom i sommer :D

Sender babystøv i alle retninger!

 

Helt normalt med endret utflod- det er mye som skjer der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...