Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender deg ein kjempeklem Minnimus, veit akkurat korleis du har det. Få sjekka om ei stund i tilfelle, rarare ting har skjedd.

Om ikkje anna har de no funne ut at svømmarane til mannen virkar!

God tur til mor di, godt å vera med gode folk når slikt står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg Minnimusa  :wub: En venninne av meg blødde nesten gjennom hele svangerskapet så det er ikke alltid det går gale veien. Jeg håper på det beste for deg!  Uansett så er det sikkert godt å ha mammaen sin i nærheten :)

 

Jippi Grøne, det er jo en flott nyhet å få :)

 

Denne helgen står gresskar plukking på agendaen. Uff, jeg må si at jeg virkelig ikke liker å "carve" disse greiene, det er så himla mye søl. Men, men.. det skal jo bli koselig å tilbringe lørdagen på en bondegård hvertfall. Strålende sol fra blå himmel og masse god bbq og ikke minst pumpkin pie... YUM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere!

 

Gratulerer til dere som har blitt gravide! Og så godt å se skatten på ultralyd for dere som har gjort det!

 

En ekstra klem til deg, Minnimusa! Det var trist at det ikke gikk...

 

Nå er det vel ganske nøyaktig 1 mnd siden sist jeg skrev her, og jeg sitter i København igjen! Som dere skjønner så lyktes det ikke forrige gang! Jeg knakk fullstendig sammen da jeg ikke klarte å bli gravid til termindatoen heller, og har ikke orket å skrive noe her!

 

På termindatoen min, 15. oktober, var jeg med på et arrangement i regi av Landsforeningen Uventet Barnedød, der vi tente lys i Frognerparken fordi 15. oktober også er den internasjonale minnedagen for barn som dør i svangerskapet og tidlig i livet! Det var utrolig sterkt, noe av det sterkeste jeg har vært med på tror jeg. Alle oppmøtte hadde mistet barn, og uten å trenge å forklare og unnskylde hvorfor man er lei seg, stille osv, så møtte jeg bare enorme mengder FORSTÅELSE! Mange klemmer fra mennesker jeg aldri hadde sett før, og forståelse fordi vi alle har fått knust framtidsplanene! Det var helt utrolig! Tårene rant i stride strømmer hele kvelden! Tror det skal bli ok å snakke med noen som sitter med noenlunde samme tanker som meg. Det er en ensom prosess å prøve å bli gravid alene, og etter at jeg mistet så føles det enda mer ensomt... Sorgen over det som ikke gikk føles så tung når det er bare meg, og skrekken for at det ikke skal lykkes i det hele tatt er vanskelig å bære alene...

 

Håper på lysere tider snart!

 

Helgeklemmer til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til Duangdaw og håper spiren din sitter om ikke lenge! :)

Vi har opplevd det samme du og jeg, men tror du har det tyngre enn meg som bærer tankene og sorgen alene. Men jeg tror du får barnet ditt ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruMille: God helg til deg også!

 

Minnimusa: Så trist å høre :( Håper ting ordner seg vedrørende jobb og at en ny spire setter seg snart hvis det virkelig er sånn at alt håp er ute med denne. Men du burde kanskje ta en sjekk hos legen..? Krysser fingrene for deg!

 

PeppaPig: Høres DIGG ut med pumkin pie :D

 

Duangdaw: Sender deg en varm og god klem i høstregnet <3

 

Her er det helgevakt på gang! Har vakt hele helga (fra fredag morgen til mandag ettermiddag) og har jobbet 14 timer idag. Vet at det blir iallfall 4 timer imorra med planlagt utrykning. Så får vi se om søndagen blir roligere :)

 

Klem og babystøv til alle som vil ha <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Vinterblomst! Håper VELDIG at du lykkes snart også!

 

Det føles ensomt å gå denne veien alene, ja, uten en partner å sørge sammen med og snakke med, og uten andre barn og ha fokus på! Det ble langt tyngre enn jeg hadde trodd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg, Minnimusa :klem: Skjønner hva du mener med jobben - det er grusomt å ha en jobb man ikke trives i. Jeg er rimelig lei selv, men av hele bransjen, så det vil ikke hjelpe å skifte jobb. Har lyst til å jobbe med noe helt annet, men vil da måtte gå ned et par hundre tusen i lønn, og det har vi ikke råd til med det huslånet vårt! I tillegg ønsker jeg å jobbe 80%, men det kan jeg ikke før jeg blir gravid, for 80% av 80 % blir også for lite. Men så blir jeg jo aldri gravid... Huff. Du får ta en god prat med din mor, jeg tenker det løser seg! :klem:

 

Lykke til Duangdaw, skal se spiren sitter nå! Det hjelper nok å få ut noen følelser og få bearbeidet sorgen litt. :klem:

 

Grøne og Ulvinne: Hersens tanter vi har som ikke kjenner sin besøkelsestid! :angry: Men kan ikke vi bare bestille plass på 1. tri sammen om en måned, da?!! :D

 

Håper det står bra til med alle gravide, høygravide, prøvere, ikke lenger prøvere - ingen nevnt, ingen glemt.

Ønsker alle en fantastisk helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bestiller også plass på første trimester om en måned.

Vennligst reserver plass til en kommende hormonell snart 4 barnsmamma.

 

You're in! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske dere god morgen og for å gi en ekstra god klem til Duangdaw, har tenkt på deg i ditt fravær og lurt på hvordan det sto til.. Forstår godt at det var en tøff, men godvond opplevelse for deg å være med på minnestunden - det blir nok noe eget å se at man egentlig er mange som baler med sorg og savn i stedet for å gå helt alene med alt. Håper det hjelper for deg å sette ord på det triste og vonde, har du kontakt med sorggruppe? Mistet selv, men "bare" i MA i fjor - men for min del hjalp det på sorgen å snakke om det som hadde hendt til alle som spurte, det var grisevondt å være så åpen og blottlegge tårer og tanker.. Men ble etter en tid lettere å sette ord på, tenke på og leve med. Lillehjertet vi mistet er ikke glemt selv om vi nå venter baby, og det er fortsatt ikke bare enkelt å treffe på babyer som er født rundt den gamle termindatoen. Og det er til opplysning ikke slik at det er det fantastiske parforholdet som har hjulpet meg gjennom dagene og månedene etter MA. Min sambo er veldig forskjellig fra meg når det gjelder hvordan håndtere sånt.. Ikke alltid det er så mye å hente der, så jeg tenker at er du kvinne nok for å starte prosessen alene så kommer du deg gjennom det som trengs på din måte. Og hva som er riktigst for deg vet jo bare du, men jeg tenker det er sikkert en god ting å fortsette med dine turer ♡ Håper du lykkes veldig snart, hadde vært fint om du også kunne fortelle om et lite mirakel før jul!

 

Heier på dere nygraverte og dere i DPO-land, tenker på dere hver og en - måtte det gå bare godt fremover! ♡

Og for hver en spire som ikke lenger henger med, tenker jeg at det var nok en grunn for det.. Trist og meningsløst, men det er virkelig mye som skal klaffe for at man fullfører svangerskapet og premieres med frisk baby! Klemmer til med klem til dere som har fått blodheksa på besøk ♡ Snart er det deres tur!!

 

Og dere gode damer med småfolk i fanget og ved puppen - dere er heller ikke glemt! :) Det har vært inderlig godt å ha dere som heiagjeng og nabokjerringer her inne i månedene som har gått. Sorgen prater jeg lett om - men å utlevere at mannen er en "dust" er ikke like lett å si høyt. Og det er jo egentlig greit, for 99% av tida er han jo ikke det! ;)

Med meg går det greit fremover, var en ekstra tur innom fastlegen i går fordi jeg hadde lovet jm å kontakte "noen" hvis det skulle komme noe ekstra til i hverdagen som kjentes unormalt. Hodepine fra morgenen av gjorde meg bekymret - men bt og urinprøve var fint så jeg antar at det bare var en dag med vondt i hodet. Det skjer jo innimellom det og! Helga blir rolig, her broderes det julekalender og innimellom skal jeg hjelpe til med småting på babyrommet og lettere husarbeid. Gleder meg mer til kakebesøk hos en fersk tenåring, det er kos å få være bonustante som inviteres av venninners barn selv om de begynner å bli store!! ;)

 

Ha en fin dag, ladies! ♡ Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da flytter jeg tilbake ett hakk igjen. Var hos legen i dag og tok masse blodprøver etc. Så kom jeg hjem nå og da kom det en kraftig blødning. Så da ringt ned til legekontoret og bedt de om å da kassere de blodprøvene for detta gikk nok ikke veien. Så da får jeg dra opp til Molde og muttern og ta en lang diskusjon med henne om hva jeg skal gjøre videre nå i forhold til jobb. Jeg vil ikke tilbake, men har ikke noe ny jobb. Har sitti med vondt i magen siden i sommer pga at jeg må tilbake til den jobben og er ikke akkurat noe mindre værre nå. 

 

 

Snart gravide:

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. 

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014

Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

ØYNE: 33 år, samboer, begynt å prøve på nr. 2 juli/aug 2015, prinsesse født januar 2014,

Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)

Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis

Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

 

1.trimester

Bonanza: 36 år, 3 barn fra før, termin 17 mai 2015

Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni

 

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

3 trimester:

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

 

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

 

Er det sånn at man kan skrive seg på denne lista hvis man er prøver og over 30? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart! velkommen!

Takk takk :) Er 32 og vi har akkurat startet prøvingen. Samboeren var borte dagene rundt EL denne måneden, så har ikke store forhåpninger. IKM er 4. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Helt klart! velkommen!

Takk takk :) Er 32 og vi har akkurat startet prøvingen. Samboeren var borte dagene rundt EL denne måneden, så har ikke store forhåpninger. IKM er 4. november.

 

Er fra Oslo, men bor i Hedmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da har jeg testet positivt idag 9dpo.. Hadde igår også men kjempe svakt så tør ikke slippe jubelen løs før enda en test imorgen iallefall..

 

Men da blir det kanskje juli bebis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Positiv test her også!! :D Menstermin i slutten av juni. Nå håper jeg spira har festa seg bra!

 

Grattis, prøver1984 :)

Takk :) og gratulerer igjen til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...